بهره برداری از کارخانه تولید کاغذ از سنگ در نمین

کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرستان نمین به بهره برداری رسید.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ کارخانه تولید کاغذ از سنگ شایسته سازان پارس ایرانیان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در نمین به بهره برداری رسید.
این مجموعه تولیدی در سه فاز مختلف با محوریت شهرک صنعتی تخصصی پلیمر طراحی شده است و فاز اول آن بعد از یک سال با ۷۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و زمینه ایجاد اشتغال برای ۷۵ نفر به بهره برداری رسید.
نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بهره برداری از کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرک خصوصی شهرستان نمین از گزارش مفصل خود به دفتر مقام معظم رهبری در مورد روند سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های صنعتگران استان و پاسخ در خور تقدیر معظم له برای کارآفرینان، فعالان اقتصادی و حامیان تولید خبر داد.
آیت الله عاملی افزود: حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و صنعتگران باید سرلوحه همه مسئولان بوده و مسئولان باید جاده صاف کن این عزیزان باشند تا هر چه بیشتر شاهد افتتاح کارخانجات متعدد و به تبع آن اشتغال جوانان غیور و ولایی این خطه قهرمان پرور باشیم.
امام جمعه اردبیل از تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان و اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و تاثیرگذاری این کمیته در حمایت از بخش خصوصی و فعالان اقتصادی تجلیل نموده و بر ادامه این روند تاکید کرد.