کشف انبار احتکار کاغذ در شیراز/ بررسی پرونده در شعبه ویژه احتکار

کشف انبار احتکار کاغذ در شیراز/ بررسی پرونده در شعبه ویژه احتکار

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: با کشف یک انبار بزرگ احتکار کاغذ در حومه شهرستان شیراز، پرونده‌ای در شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

دیدارنیوز ـ به نقل از روابط عمومی تعزیرات استان فارس علی مبشری اظهار داشت: با کشف یک انبار بزرگ احتکار کاغذ در حومه شهرستان شیراز، پرونده‌ای در شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وی با اشاره به کشف بیش از ۲۹ هزار بسته کاغذ از این انبار افزود: با توجه به عدم ثبت این انبار در سامانه جامع انبارها، تخلف احتکار محرز است و در حال حاضر شعبه رسیدگی‌کننده در حال بررسی‌های بیشتر پیرامون موضوع است.

مبشری ارزش کاغذ‌های مکشوفه را بالغ بر ۹ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: برای متهم پرونده قرار وثیقه صادر شده و کاغذ‌های مکشوفه نیز با دستور رئیس شعبه ویژه احتکار در بازار عرضه شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه حکم پرونده به زودی صادر و اطلاع‌رسانی می‌شود، بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم چنانچه اطلاعی از احتکار کالا در سطح استان دارند مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات گزارش داده تا بازرسان نسبت به پیگیری فوری موضوع اقدام کنند.

منبع: ایلنا