کاغذ مازندران به ترکیه صادر می شود

ساری- نیک نژاد، مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به برنامه ریزی برای صادرات گفت: ۲۰ هزار تن کاغذ به ترکیه صادر می کنیم.

امید نیک نژاد در حاشیه امضای تفاهمنامه صادرات با یک شرکت ترکیه ای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طبق تفاهمنامه صورت گرفته ۲۰ هزار تن کاغذ صنعتی به ارزش ۱۴ میلیون یورو صادر خواهیم کرد.

وی به ظرفیت های کارخانه در تولید انواع کاغذ تحریر و چاپ اشاره کرد و گفت: امیدواریم ضمن اجرای تعهدات و تامین نیازهای داخلی بتوانیم برای ارزآوری و صادرات نیز برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به ثبت رکورد جدید تولید انواع کاغذ در ماه قبل در کارخانه چوب و کاغذ گفت: تولید حدود ۱۳ هزار تنی ماه آبان طی ماه آذر از ۱۵ هزار تن فراتر رفته است.

نیک نژاد از راه اندازی خط تولید پی ام یک در کارخانه برای چاپ و تحریر خبر داد و گفت: تلاش می شود تا پایان سال هشت هزار تن کاغذ چاپ و تحریر روانه بازار کنیم.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران میزان تولیدات کاغذ طی سال جاری را در این کارخانه ۷۵ هزار تن ذکر کرد و گفت: طبق برنامه ریزی پیش بینی می شود میزان تولید تا پایان سال جاری به ۱۰۰ هزار تن افزایش یابد.

وی ظرفیت این کارخانه را در مجموع ۱۷۵ هزار تن تولید انواع کاغذ بیان کرد.