شکسته شدن رکورد فروش در صنایع چوب و کاغذ مازندران

مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران موفق شد به میزان تولید ۱۱ هزار و ۱۸۱ تن برسد ضمن اینکه به رکورد فروش ۹ هزار و ۵۵۶ تن کاغذ دست یافت که در دو سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، سال ۹۹ در شرایطی آغاز شد که رهبر معظم انقلاب فرمان ضرورت جهش تولید را در قالب نام‌گذاری سال جدید، صادر کردند و این مهم نیز تنها با همدلی، دغدغه‌مندی و هدف‌گذاری مدیران و تلاش کارگران شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران محقق می‌شد.

 

اعضای هیأت مدیره و کارگران این مجموعه با استفاده از تمام توانمندی خود و همراهی ایجاد شده توسط شرکت آینده پویا، هوشمندانه تلاش کردند تا به افق ترسیم شده در بزرگترین مجموعه تولیدی استان دست یابند.

به لطف خداوند منان و تلاش کارکنان این مجموعه چندین رکورد در چند ماه جاری در این مجموعه شکسته شد؛ از جمله رکورد تولیدی که در ماه آبان به‌دست آمد در ماه آذر نیز ادامه داشت و مجموعه صنایع چوب و کاغذ مازندران موفق شد به میزان تولید ۱۱ هزار و ۱۸۱ تن برسد ضمن اینکه به رکورد فروش ۹ هزار و ۵۵۶ تن کاغذ دست یافت که در دو سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

گفتنی است مجموع میزان تولید و فروش طی ماه‌های آبان و آذر به رقمی معادل ۹۵ درصد هفت ماهه اول سال جاری رسید و تولید آذر ماه سال جاری در مقایسه با تولید دوره مشابه سال قبل ۲۸۰ درصد رشد داشته است.

شایان ذکر است این دستاوردها در دو حوزه تولید و فروش در شرایطی حاصل شد که کشور تحت شدیدترین تحریم‌های ظالمانه بود و مشکل فقدان نقدینگی لازم نیز اجرای بسیاری از طرح‌های توسعه را با دشواری همراه کرد.

اما بازگشت پرقدرت شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران که با حمایت تیم با انگیزه، بدون حاشیه و توانمند هیأت مدیره و کارکنان مجموعه، به‌سوی افق‌های روشن فردا بود، نشان از همدلی همه مجموعه‌های شرکت برای دستیابی به موفقیتی کم‌نظیر بود.

امید است با همکاری و همدلی کارکنان این مجموعه  تا پایان سال جاری برگ زرین دیگری بر تارک آسمان پر افتخار شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نقش بندد.