با کاربردهای چاپ یووی رول بیشتر آشنا شوید

تقریباً اکثر محصولات چاپی که بر روی کاغذ چاپ می‌شوند، نیاز به روشی خاص برای محافظت از جوهر چاپ دارند. اما نوع خاصی از خدمات چاپ وجود دارد که علاوه بر این‌که مانند کاغذ به شکل رول چاپ می‌شوند، بلکه نیازی به حفاظت سطحی ندارند؛ این محصول چیزی نیست جز چاپ یووی رول. در این مطلب قصد داریم علاوه بر معرفی چاپ یووی رول، شما را با کاربردهای این نوع چاپ بیشتر آشنا کنیم. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی چاپ یووی رول

چاپ UV رول یا خدمات چاپ رول به رول یووی اغلب برای متریال‌های که به شکل رول هستند، کاربرد دارند. از خدمات چاپ یووی رول می‌توانیم برای مقاصد مختلفی از جمله؛ چاپ روی انواع پارچه و برزنت، چاپ روی انواع چرم مصنوعی و طبیعی برای ساخت کیف و کفش، چاپ استیکر یووی، چاپ فلکسی یووی و چاپ بک لایت UV هم استفاده کنیم.

کاربردهای چاپ یووی رول

چاپ یووی رول در صنایع مختلف، کاربردهای متفاوتی دارد. به‌همین‌خاطر در ادامه می‌خواهیم به معرفی محصولات و خدماتی بپردازیم که با کمک چاپ رول به رول یووی می‌توانیم آن‌ها را تولید کنیم:

چاپ کاغذ دیواری

یکی از روش‌های چاپ کاغذ دیواری، چاپ به روش یووی رول است. اغلب جنس این کاغذ دیواری‌ها بسیار مقاوم بوده و نیازی به روکش لمینت ندارد. با این روش چاپ، انواع کاغذ دیواری‌ها، با طرح‌های متنوع سه‌ بعدی با چاپ و در تیراژهای بالا قابل‌ اجرا هستند. مجموعه ما می‌تواند به کمک چاپ یووی کاغذ دیواری فضای خانه و محل کار شما را جذاب‌تر کند.

کاربردهای چاپ یووی رول کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری‌های فانتزی و عروسکی برای اتاق‌ خواب کودکان
استفاده از طرح‌های ساده برای دیوارهای اماکن اداری
چاپ کاغذ دیواری در طراحی دکوراسیون داخلی منزل
تزئین فضاهای هنری با چاپ کاغذ دیواری طرح دلخواه

چاپ پارچه

چاپ بر روی پارچه با روش یووی رول یک تکنولوژی بسیار متفاوت است. زیرا این نوع چاپ به سفارش دهندگان این فرصت را مهیا می‌کند که سفارشات خاص خود را با تیراژ و تعداد سفارش بسیار کم هم انجام دهند. چاپ روی پارچه بسیار مقرون به‌صرفه بوده و برای کسب و کارهای کوچک خانگی ایده جالبی است. چاپ مستقیم روی پارچه با جوهر یووی برای چاپ انواع طرح و نقش‌ها روی انواع پارچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای چاپ یووی رول پارچه

چاپ یووی رول بر روی کلیه‌ی پرچم‌های عزاداری و…
ساخت قاب عکس یا چسباندن آن بر روی چوب
استفاده از چاپ یووی رول پارچه در بیلبوردها و لایت باکس‌ها، تابلوهای پشت نور، استفاده به‌عنوان بنر یا شید
امکان چسباندن بر روی کلیه سطوح مختلف فضای داخلی و خارجی مانند: اتاق نشیمن، تزئین اتاق کودک، آشپزخانه و…

چاپ پارچه بک لایت

بک لایت‌ها یا تابلوهای پشت نور دار، تابلوهایی هستند که ممکن است در نمایشگاه یا مکان‌های دیگر با چاپ‌های متفاوت آن‌ها را دیده باشید. چاپ پارچه بک لایت به روش یووی، دارای ویژگی‌هایی مانند ظرافت، دقت بالا، عمر جوهر زیاد به همراه پشت نور قوی در بک لایت است. چاپ بک لایت یووی رول این امکان را فراهم می‌کند تا تابلوهایی که در فضای خارجی قرار دارند، با کیفیت و دقت بسیار بالایی چاپ شوند و در عین حال ماندگاری بسیار بالایی هم داشته‌ باشند.

کاربردهای چاپ یووی رول پارچه بک لایت

نصب چاپ بک لایت در مطب پزشکان و داروخانه‌ها
کاربرد بک لایت ها در منازل، دفاتر کار مهندسین و در تابلوهای شرکت‌ها و مؤسسات برای معرفی محصولات و لوگو شرکت به‌عنوان دکوراسیون داخلی و زیباسازی محیط اطراف
استفاده از تابلوهای بک لایت به‌ عنوان تابلوهای تبلیغاتی در طرح و مدل‌های متنوع در نمایشگاه‌ها و غرفه‌های نمایشگاهی
به‌ ارگیری تابلوهای بک لایت در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، فست‌ فودها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس و نقشه‌های راهنمای شهری

چاپ بوم نقاشی

پارچه بوم نقاشی، یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های مخصوص نقاشی است. چاپ یووی رول، دارای بافت‌های نامنظم و پراکنده‌ است و چاپ عکس و تصویر بر روی آن بسیار زیبا و بادوام خواهد شد. ما با استفاده از چاپ UV روی پارچه بوم، می‌توانیم تصاویر مورد خود را مستقیماً به یک قاب یا تابلو تبدیل کنیم و از مشاهده کردن آن لذت ببریم.

کاربردهای چاپ یووی رول در چاپ بوم نقاشی

چاپ بوم نقاشی جهت زیبا سازی در دکوراسیون داخلی منازل
چاپ عکس با طرح دلخواه بر روی تابلو کنواس برای تزئین دیوار پذیرایی یا اتاق‌ خواب
جهت هدیه دادن به دوستان و عزیزان
نصب چاپ کنواس روی تخته شاسی به‌ع نوان پوستر دیواری

چاپ کشسان

پارچه‌های کشسان، بیشترین مصرف را در تولید طاق پوش یا سقف منازل دارند، در چاپ بک لایت یا سقف کشسان از متریال با جنس PVC استفاده می‌شود که حالت کشسان داشته و در ابعاد مختلف قابل‌چاپ می‌باشد. از جمله ویژگی پارچه کشسان می‌توان به این نکته اشاره کرد، که اگر به آن گرما بدهیم به‌ اندازه‌ای که مد نظرمان است کشیده می‌شود، تا برای نصب در مکان مورد نظر آماده شود. سبکی، انعطاف‌ پذیری، استحکام بالا و قابل شستشو بودن چاپ کشسان، باعث شده‌ است که این چاپ در زیباسازی، دکوراسیون خانگی و ایجاد تنوع در محیط‌های مختلف مانند مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و نمایشگاهی نقش اساسی داشته‌ باشد.

کاربردهای چاپ یووی رول کشسان

کاربرد چاپ کشسان در سقف آشپزخانه‌ها و هتل‌های لوکس برای ایجاد فضایی دلنشین
گزینه مناسب برای سقف اتاق‌های جراحی، مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها
استفاده از طرح‌های متنوع از جمله طرح کهکشان، شب، ماه، ستاره، طرح آسمان و طبیعت در دکوراسیون داخلی اتاق‌خواب
پوشش‌دهی عالی سقف برای سیم‌کشی و تأسیسات در حوزه دکوراسیون داخلی و ساختمان‌سازی

چاپ سبحان ؛ بهترین مرکز چاپ یووی رول در تهران

با مطالعه این مطلب به این نتیجه رسیدیم که دستگاه‌های چاپ یووی رول، قابلیت چاپ بر روی کلیه سطوح مختلف با کیفیت عالی را دارند. رول هایی از جنس کاغذ دیواری، پارچه، برزنت‌های تبلیغاتی، بوم نقاشی، پارچه زبرا، بک لایت و کشسان را می‌توان به‌ عنوان بهترین متریال چاپی در این دستگاه‌ها نام برد و بهترین کیفت چاپ را تجربه کرد.

مجموعه چاپ سبحان با تجربه غنی در زمینه‌ی چاپ بنر ارزان، انواع بنرهای عرض 5 متر، چاپ فلکس و بروزترین دستگاه‌های چاپ یووی رول، برای ارائه انواع خدمات چاپی با بهترین کیفیت، قیمت مناسب و تحویل در اسرع وقت در خدمت شماست. تنها فقط کافی است به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کنید و از طریق پنل واتساپ سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.