بازار کاغذ به آرامش می‌رسد

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فرایند واردات کاغذ به زودی آغاز می‌شود و به این ترتیب با توزیع کاغذ بین اهالی نشر بازار کاغذ به آرامش می‌رسد.
بازار کاغذ به آرامش می‌رسدبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای یاسر احمدوند افزود: فلسفه یارانه به معنای کمک به اهالی نشر نیست بلکه این یارانه‌ها باید با توجه به نیاز‌های فرهنگی توزیع شود.
وی گفت: مبلغ یارانه به مقداری نیست که کفایت اقتصاد نشر را بکند و ما به همین دلیل در صدد هستیم تا در سال آینده به توسعه ویترین کمک کنیم.
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما توسعه کتابفروشی‌ها را از ضرورت‌های حوزه نشر می‌دانیم، چون در برخی نقاط کشور کتابفروشی‌های جامع نداریم. وی افزود: بخش خصوصی و دستگاه‌های شهری کمک کنند تا کتابفروشی‌ها در سراسر کشور تأسیس شود.
آقای احمد وند در خصوص نمایشگاه کتاب تهران گفت: این نمایشگاه که به علت شرایط کرونایی دو سالی است به صورت فیزیکی برگزار نشده است، اما اگر ستاد کرونا اجازه دهد نمایشگاه را در اردیبهشت برگزار می‌کنیم.
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: فردا به اتفاق جمعی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مصلای امام خمینی (ره) می‌رویم و بعد در زمانی دیگر احتمال برگزاری نمایشگاه در شهرآفتاب را بررسی خواهیم کرد.