راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی + راهنمای جامع 1401

ما در این مقاله قصد داریم به‌ طور‌ کامل 0 تا 100 راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی صحبت کنیم.

به گزارش تهران بهشت، کاغذی که برای خط تولید لیوان کاغذی استفاده می‌‌ شود، از نوع ویژه‌ است و با توجه به اینکه این کاغذها در تماس مستقیم با انواع مواد غذایی هستند، باید به‌ طور‌ کامل استریل‌ شده باشند. ضمن اینکه کاغذ این نوع لیوان‌ ها، گرما را با درجه متفاوتی تحمل می‌ کنند؛ بنابراین باید از لایه‌ های مقاوم تشکیل‌ شده باشند که یکی از آن‌ ها پوشش پلی‌ اتیلن است. از مزایای فوق‌ العاده عالی استفاده از پلی‌ اتیلن این است که به محیط‌ زیست آسیب کمتری وارد می‌ کند و قابل بازیافت است. حال ما در این مقاله قصد داریم به‌ طور‌ کامل 0 تا 100 راه اندازی خط تولید لیوان کاغذی صحبت کنیم.
مراحل تولید لیوان کاغذی

اهمیت تولید انواع لیوان کاغذی ما را بر آن داشته است تا در ادامه به کلیت نحوه تولید این نوع لیوان‌‌ ها اشاره کنیم. در‌ واقع اگر بنا به تولید کردن لیوان کاغذی باشد، مراحل زیر در‌ نظر گرفته می‌‌ شود:

– در ابتدا کاغذ مدنظر به‌ وسیله دستگاه‌ هایی که عمل روکش‌ کننده را انجام می‌ دهند، ماده پلی‌ اتیلن را روی کاغذ پوشش داده و اگر کاغذها به شکل یک‌ طرفه روکش شوند، سینگل نامیده شده و برای دوطرفه‌ ها با عنوان دابل نام‌گذاری می‌ شوند.
هم اکنون دیگران می‌خوانند

انضباط مالی و عدم استقراض از بانک مرکزی از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم است
امیرعبداللهیان: روابط ایران و تانزانیا در مسیر پیشرفت است
واردات خودرو وارد فاز اجرایی شد
تامین ارز واردات در چهارماه نخست امسال ۶ میلیارد دلار افزایش یافت

– در مهم‌ ترین مراحل تولید لیوان کاغذی، پس از اینکه کاغذها به‌ طور‌ کامل روکش شدند، در اندازه‌ های مورد‌ نظر برش داده می‌ شوند. این مورد بر‌حسب نیاز، ممکن است برای کسب‌ و‌ کارهای مختلف متفاوت باشد.

– در مرحله بعدی به چاپ انواع طرح بر روی کاغذ اقدام می‌ شود که معمولاً با بهترین دستگاه‌ های چاپ انجام می‌ شود. گفتنی است که طرح‌ های در‌ نظر گرفته‌ شده مطابق با نظر مشتریان خواهد بود.

– پس از چاپ طرح، کاغذ باید به شکل استروک دربیاید. برای این منظور، به‌ کارگیری از دستگاه برش در دستور کار قرار می‌ گیرد. انجام این مرحله به دقت خاصی نیاز دارد که طبیعتاً باید به دست افراد متخصص انجام شود.

– در انتها نیز با به‌ کارگیری انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی که برای هر دستگاه یک اپراتور قرار داده شده است، کاغذ آماده شده استروک در محل ورودی دستگاه قرار گرفته تا در‌ نهایت به شکل رول برای لیوان در‌ نظر گرفته و تولید شود.

معرفی انواع دستگاه تولید لیوان کاغذی
گفتنی است که هر خط تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی نیاز به دستگاه‌ های مختلف برای تولید لیوان‌ های کاغذی دارد که ما در ادامه به بهترین این دستگاه‌ ها اشاره می‌ کنیم:

دستگاه تولید لیوان نوع کاغذی PC1000i

از ویژگی‌ های این دستگاه می‌ توان به تولید حداقل 45 لیوان کاغذی در هر دقیقه اشاره کرد که البته در اندازه ی دلخواه قابل انجام خواهد بود؛ همچنین این دستگاه در دو عملکرد تک و سه فاز کار می‌کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌ توان به 3.5 کیلو وات قدرت، 2000 کیلو وات وزن و قیمت فوق‌ العاده آن اشاره کرد.

دستگاه تولید لیوان نوع کاغذی تمام اتوماتیک TL-150

این دستگاه از‌ جمله بهترین دستگاه‌ های ساخت لیوان کاغذی است که از‌ لحاظ کیفیت در سطح فوق‌ العاده ای قرار دارد. از ویژگی‌ های این دستگاه نیز می‌توان به تولید لیوان کاغذی در سه شیفت اشاره کرد. ضمناً تنها با در‌ نظر گرفتن یک فضای 20 متر‌مربعی، به‌ راحتی امکان استفاده از این دستگاه وجود دارد؛ همچینن در طول یک ماه حداکثر 5 میلیون لیوان کاغذی به‌ وسیله این دستگاه قابل تهیه است.

دستگاه تولید لیوان نوع کاغذی داکیو

این دستگاه ساخت چین است و از بدنه استیل تهیه شده است. از ویژگی‌ های این دستگاه ساخت لیوان کاغذی می‌ توان به سرعت تولید تا حداکثر 65 عدد در هر دقیقه اشاره کرد. ضمناً این دستگاه مجهز به روغن‌ کاری مرکزی و مکانیزم دنده ای است که کیفیت محصولات را به‌ طرز شگفت‌ آوری افزایش می‌ دهد.

از‌ جمله کسب‌ و‌ کاردهایی که حتی در خانه هم می‌ توان آن را انجام داد، تولید لیوان‌ های کاغذی است. در‌ واقع با تهیه دستگاه‌ های با کیفیت در این زمینه که در برندهای مختلف وجود دارند، به‌ راحتی می‌ توان به تولید انواع لیوان کاغذی پرداخت و به سود زیادی دست یافت. البته قبل از هر‌ گونه اقدام، باید برآورد کاملی در خصوص هزینه‌ های این نوع کسب‌ و‌ کار در‌ نظر گرفت تا در میانه‌ های راه مشکلات مالی سد‌ راه کسب درآمد افراد نشود.

توجه داشته باشید که سود این شغل آن‌ قدر جذاب است که حتی افراد را به دریافت وام برای تولید لیوان کاغذی وا می‌ دارد. از مزیت‌ های تولید لیوان‌ های کاغذی نیز می‌ توان به ساده بودن کار، عدم آسیب رساندن به محیط‌ زیست، پر تقاضا بودن، سرطان‌ زا نبودن و… اشاره کرد. به‌ طور‌ کلی اگر به هر دلیلی قصد دارید در خانه شغل مناسبی داشته باشید، حتماً به تولید انواع لیوان کاغذی فکر کنید.
سود تولید لیوان کاغذی

در حال حاضر کسب‌ و‌ کارها سودسازی‌ های پایینی دارند و اکثر افراد به دنبال راه‌ حل‌ های بهتر برای کسب درآمد بیشتر هستند. گفتنی است که تولید لیوان نوع کاغذی با استفاده از دستگاه‌ های مختلف، از جذاب‌ ترین روش‌ های کسب درآمد است که به خوبی می‌ تواند سود مناسبی را در طول یک ماه ایجاد کند. در‌ واقع طبق آمار، درآمد حاصله از دستگاه تولید لیوان کاغذی، حداقل 25 میلیون تومان در ماه است که در بهترین حالت حتی به 35 میلیون تومان در ماه نیز افزایش پیدا می‌ کند. ضمن اینکه با توجه به راحتی کار با دستگاه‌ های تولید انواع لیوان کاغذی، این شغل از‌ جمله مناسب‌ ترین کسب‌ و‌ کارهای منزل به شمار می‌ رود.
جمع‌ بندی

در این مقاله به اهمیت استفاده از کسب‌ و‌ کار تولید لیوان کاغذی پرداختیم و پر‌ واضح است که اگر در این زمینه، توانایی مالی مناسب به جهت تهیه دستگاه‌ های تولید لیوان نوع کاغذی داشته باشید، به راحتی می توانید حتی در منزل به کسب درآمد اقدام کنید. گفتنی است که با توجه به اینکه مراحل انجام این شغل آن‌ قدرها پیچیده و سخت نیست، اکثر افراد به‌ راحتی می‌ توانند آن را انجام دهند. توصیه می‌ کنیم که قبل از هر‌ گونه اقدام در خصوص تهیه بهترین دستگاه تولید لیوان کاغذی، با افراد باتجربه در این زمینه گفت‌ و‌ گو کنید. شرکت ایران کاپ با داشتن سابقه 10 ساله در زمینه راه اندازی انواع خط تولید لیوان کاغذی آماده تامین هر مدل دستگاه تولید لیوان کاغذی ایرانی و خارجی هست. جهت دریافت مشاوره رایگان به سایت شرکت ایران کاپ به آدرس اینترنتی www.cup-iran.ir با پر کردن فرم مشاوره رایگان کارشناسان فروش با شما تماس میگیرند.