تولید کاغذ‌های تتراپک و چند لایه در برخوار

در آیینی با حضور معاون وزیر صمت خط تولید فیلم‌های ۹ لایه نفوذ ناپذیر در شهرک صنعتی کمشچه برخوار افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ این واحد تولیدی با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی تنها واحد تولید فیلم‌های ۹ لایه نفوذ ناپذیر کشور برای بسته بندی مواد غذایی فاسد شدنی و دستگاه‌های چاپ و لمینت(ورقه)  و فلزی کردن است که برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته و سالانه ظرفیت تولید هزار تن فیلم‌های ۹ لایه نفوذ ناپذیر را دارد.
معاون وزیرصمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با افتتاح این خط تولید، صنایع غذایی زیردستی کشور از واردات فیلم‌های چند لایه بی نیاز می‌شود.
محسن صالحی نیا جلوگیری از واردات و توسعه صادرات را دو محور اساسی وزارت صمت بیان کرد و افزود: با توجه به نیاز صنایع غذایی به محصولات تولیدی این کارخانه باید در هدف گذاری بلند مدت به دنبال صادرات محصولات و ارز آوری برای کشور بود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به محدودیت‌های فعلی صنایع در تامین مواد اولیه گفت: به منظور شناسایی و برطرف کردن مشکلات واحد‌های تولیدی، هر هفته از واحد‌های در حال توسعه و یا ساخت بازدید و در همان محل دستورات لازم صادر و در صورت نیاز در کارگروه استانی و کشوری برای رفع موانع تولید پیگیری می‌شود.
این واحد تولیدی تنها مجموعه تولید فیلم‌های نه لایه نفوذ ناپذیر در کشور برای بسته بندی مواد غذایی فاسد شدنی و دستگاه‌های  چاپ و لمینت(ورقه)  و فلزی کردن  است.