قیمت کاغذ کرافت رنگی روغنی در تهران

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم کاغذ کرافت یکی از مهم ترین ملزومات در صنعت بسته بندی است که دارای نمونه های رنگی بسیاری نیز می باشد.

دلیل مقاومت بالایی که در این محصول مشاهده می شود مقدار لیگنین پایین تراین کاغذها می باشد هر چقدر این ماده در بافت کاغذ کمتر باشد محصول تولیدی دارای مقاومت مکانیکی بالاتری خواهد بود زیرا وجود ماده ی ذکر شده در داخل بافت باعث به وجود آمدن اختلال هایی در پیوندهای هیدروژنی که بین سلولزهای آن وجود دارد خواهد شد.

اگر بخواهیم روش مکانیکی و فرایند کرافت را باهم مقایسه کنیم می توانیم بگوییم که در روش های مکانیکی لینگین بیشتر در داخل آن باقی می ماند اما در فرایند کرافت مقدار بیشتر این ماده از آن خارج خواهد شد.

درختانی که در تولید این کاغذ کرافت رنگی بکار می رود دارای تعداد و نمونه های بیشتری هستند می توان انواع آن را کاج، بامبو یا کنف در این زمینه نام برد.

این نمونه از محصولات دارای یک مزیت دیگر می باشد که صد درصد قابلیت بازیافت را دارد و با بیش از 40 گرم گرماژ به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به قیمت مناسبی که این محصول از آن خود کرده است خیاطان می توانند با پرداخت هزینه ای بصرفه آن را به صورت متری و یا به صورت قطعه های برش داده شده خریداری نمایند.
کاغذ کرافت روغنی

امروزه کارخانه های تولیدی کاغذ اقدام به عرضه کاغذ کرافت روغنی در وزنهای مختلف نموده اند که این کاغذها توسط مجموعه ما بدون واسطه به بازار عرضه می شوند.

از کاغذ روغنی کرافت برای طراحی و نقاشی مورد استفاده قرار می گیرد و شرکت های تولید کننده کاغذ کرافت روغنی این کاغذها را با بهترین کیفیت و جنس مرغوب برای فروش در بازار تولید می کنند.

برای تهیه کاغذ کرافت روغنی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس برقرار کنید و این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری کنید.

یکی از پرمصرف ترین و محبوب ترین چسب های نواری مورد استفاده در مکان های مختلف چسب نواری کاغذ کرافت روغنی  می باشد، این چسب که قدرت عالی، کیفیت فوق العاده و نیروی خوبی برای نگه داری دارد و به راحتی پاره نمی شود برای بسته بندی های مختلف استفاده می شود.

افرادی که در رشته های نقاشی و گرافیک مشغول هستند و علاقه به طراحی و نقاشی دارند علاوه بر انواع وسایل نقاشی حتما به کاغذ کرافت در سایز های مختلف مانند a4، a3 و غیره احتیاج پیدا می کنند.

کاغذ کرافت a4 در بازار هم به صورت جزئی و هم به صورت عمده به فروش می رسد، فروشندگان معتبر این کاغذ را با قیمت تمام شده مناسب و با تضمین کیفیت به فروش می رسانند.
کاغذ کرافت در تهران

همانطور که در بالا به آن اشاره شد از کاغذ کرافت در بسیاری از صنایع برای بسته بندی محصولات خود استفاده می شود و کاغذ کرافت در تهران یکی از بهترین کاغذهای کرافت موجود در بازار می باشد.

این محصول باید دارای قدرت جذب و انعطاف پذیری بالایی باشد و از نظر هزینه ای مقرون به صرفه باشد، که اکثر افراد توانایی خرید آن را داشته باشند.

همچنین مقاومت، تنوع در سایز، سازگار بودن با محیط زیست و وزن کم این محصول باعث تقاضای بالا برای خرید آن شده است.

افرادی که در انجمن حفاظت از محیط زیست فعالیت می کنند استفاده از این محصول را به نایلون های پلاستیکی ترجیح می دهند و در صدد استفاده از این محصول در تمام صنایع هستند و می توان گفت تا حدودی نیز موفق شده اند.

افرادی که در زمان خرید محصول را با بسته بندی کاغذهای کرافت می بینند تمایل بیشتری برای خرید از خود نشان می دهند؛ زیرا باعث حس نوستالژی می شود و می توان از این بسته بندی بارها استفاده نمود لذا بازار فروش کاغذ کرافت در تهران دارای رتبه خوبی می باشد.

از جمله صنایعی که بیشترین استفاده از این نوع کاغذ را دارند می توان به بسته بندی البسه، کاغذهای بیمارستانی، بسته بندی مواد غذایی و رستورانی، الگوهای خیاطی، بسته بندی مصالح ساختمانی، طراحی و تولید ساک های فانتزی و غیره اشاره نمود.

اگر تمایل دارید بر روی کاغذ کرافت نام برند خود را چاپ کنید بهتر است کاغذی را خریداری کنید، که دارای مقاومت بالاتری است و این نوع کاغذ در تهران و در شرکت های زیادی موجود می باشد.