یک توصیه حرفه ایی به فعالین چاپ دیجیتال

خانم پوی چی رئیس بازاریابی منطقه خاورمیانه و آفریقا زیراکس است که تجربه فعالیت در شرکتهایی NRGو Ricoh را نیز داشته، در ارتباط با دنیای جدید چاپ دیجیتال یک توصیه حرفه ایی به فعالین این حوزه دارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، خانم چی گفت: توصیه من این است که وقت خود را با طیف کامل سپری کنید، از شرکت های بزرگ با امکانات چاپ تا چاپخانه های کوچکتر که با بودجه کمتری فعالیت می کنند هر یک از آنها یک فرصت یادگیری در مورد چگونگی ایجاد ارزش افزوده و رشد توسعه آن دارند. شما همچنین باید تعریف کنید که صنعت چه می خواهد و این بیشتر از همه برای برند شما مهم است.
ذینفعان صنعت باید رویكردهای جدید و فن آوری های دیجیتالی را توسعه دهند كه به آنها كمك كند تا كارآیی عملیاتی داشته باشند كه باعث كاهش هزینه ، كاهش خطاها و ساده سازی عملیات چاپ برای صرفه جویی در وقت و اتلاف شود. این بازده ها می توانند ضمن حفاظت از محیط زیست ما ، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه برای مشتریان ایجاد کنند.
وارد جزئیات شوید وبا لایه ها و عناصر مختلف درگیر در زمینه کاری خود آشنا شوید و آن را درک کنید. این ارزشهای اصلی و سهام شما را تشکیل می دهد و هر آنچه را که شما برای رسیدن به اهداف تجاری خود انجام می دهید هدایت می کند.