وزیر اقتصاد از شرکت نکا چوب بازدید کرد

ساری – ایرنا – سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی روز شنبه در ادامه سفر کاری خود به مازندران، از شرکت نکا چوب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر اقتصاد در این بازدید ظرفیت صنایع نکا چوب را قابل اتکا و ارزنده توصیف و کرد و گفت: امیدواریم با همت مجموعه و بخش‌های مختلف دولت بتوانیم نیازهای اقتصادی کشور را از کارخانه‌های داخلی نظیر نکا چوب تأمین کنیم.

شرکت سهامی نکاچوب در تیر ماه ۱۳۴۸ به صورت شرکت سهامی تأسیس شد و در سال ۱۳۵۱ در اداره ثبت شرکت های ساری و مجدداً در اداره ثبت شرکت های میاندرود به ثبت رسید.
این شرکت بر اساس اساسنامه در زمینه بهره برداری از جنگل ها، تهیّه و اجرای طرحهای جنگلداری و تأسیس کارخانجات صنایع چوب و بهره برداری از آن ها و تولید فرآورده های چوبی نظیر نئوپان ساده ، نئوپان ملامینه، تخته چندلا و روکش و انواع تخته فعالیت دارد.

در حال حاضر در شرکت نکا چوب حدود ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از یک‌هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول کار هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی به منظور بازدید از جانمایی اجرای طرح آزاد راه قائمشهر به ساری، دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه ساری، نشست با مجمع نمایندگان استان مازندران در ارتباط با آزاد راه قائمشهر به ساری، نشست با فعالان اقتصادی استان، نشست با مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد و دارایی در استان در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.