حمایت از طرح‌های توسعه‌ای شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

ایسنا/مازندران مدیرعامل شستا در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: با اینکه کاغذ تحریر دارای کمترین حاشیه سود است اما به لحاظ حساسیت و استراتژیکی بودن برای کشور در اولویت حمایت ما قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) ضمن اشاره به ضرورت حمایت از این مجموعه عظیم صنعتی اظهار کرد: شستا آمادگی دارد تا سرمایه گذاری بیشتری در این مجموعه صنعتی به عمل آورد .

بازیان خودکفایی در تولید کاغذ را بسیار با ارزش دانست و گفت: کمک می‌کنیم تا طرح‌های توسعه در این شرکت اجرائی شود.

وی افزود :با تلاش مسئولان اعتماد مردم در استفاده از محصولات داخلی جلب می‌شود و آینده بهتری برای جامعه قابل تصور خواهد بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، یادآور شد: شرکت‌های زیر مجموعه شستا نباید تنها به فکر حفظ وضع موجود باشند؛ باید برای بالا بردن کیفیت و دستیابی به خودکفائی تلاش کنند.

این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های مناسب در این مجموعه، رویکرد جدید مدیریت شرکت صنایع چوب و کاغذ را در تولید مستمرکاغذ چاپ و تحریر برای دانش آموزان این کشور بسیار با اهمیت دانست و افزود :تلاش مدیران این مجموعه برای پایداری تولید کاغذ چاپ و تحریر در شرایط سخت اقتصادی نشان از حمایت و اراده‌ای قوی است که به یاری خداوند به خودکفائی در تولید این محصول خواهد انجامید.

بازیان به حمایت کامل خود در تامین نیازهای این شرکت اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم تا با سرمایه گذاری لازم این صنعت مهم و عظیم را در منطقه احیا کنیم.

قابل ذکر است، شرکت چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ چاپ و تحریر در کشور است که امسال ۴۵ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید و ضمن تامین ۷۰ درصد از کاغذهای کتب درسی دانش آموزان بخش زیادی از نیاز حوزه نشر را نیز تامین کرده است.a