وزارت ارشاد پای میز قرارداد با کارخانه کاغذ مازندران

معاون فرهنگی وزارت ارشاد از مذاکره با کارخانه چوب و کاغذ مازندران برای خرید ۲۰ هزار تن کاغذ تولید داخل خبر داد.

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از جلسه رسمی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران خبر داد و گفت: امروز بعد از ظهر این جلسه در معاونت فرهنگی برگزار و مذاکرات برای امضای قرارداد وزارت ارشاد با این کارخانه به منظور تولید کاغذ چاپ و تحریر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تغییر مدیریت در کارخانه مازندران موجب شد تا مذاکرات پیشین ما نیمه‌کاره بماند و با حضور مدیریت جدید دوباره مذاکراتی به این منظور تدارک دیده‌ایم.

احمدوند تصریح کرد: ما در مرحله نخست،‌ خواستار تولید 20 هزار تن کاغذ چاپ و تحریر در چهار ماه آینده برای نشر هستیم و باید ببینم این مجموعه چه میزان از این مطالبه را می‌تواند در اختیار ما قرار دهد.

وی ادامه داد: نگاه ما به تولید کاغذ چاپ و تحریر حمایتی است و اقدامات لازم برای حمایت از تولید کاغذ را انجام خواهیم داد.

احمدوند از قطعی شدن برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در مصلی خبر داد و گفت: جلساتی با تشکل‌های نشر درباره برگزاری نمایشگاه، چگونگی برگزاری با توجه به شرایط روز ورعایت پروتکل‌ها در حال برگزاری است.

وی همچنین با اشاره به روز نخست دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران استقبال از آن را بسیار خوب دانست و گفت: خوشخبتانه استقبال خوبی از نمایشگاه در روز نخست داشتیم و فروش خوبی را نیز شاهد بوده‌ایم.