همراهی رئیس جمهور برای ورود محموله بزرگ کاغذ/ مشکل کاغذ مطبوعات حل می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص وضعیت کاغذ با توجه به وضعیت نرخ ارز گفت: با همراهی رئیس جمهور، محموله کاغذ با ارز مناسب برای توزیع در حوزه مطبوعات و نشریات وارد کشور شده است و امیدواریم مشکل کاغذ در کوتاه مدت حل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جشن عید قربان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد با همکاری دستگاه‌های استانی از سال‌های آینده مراسمی در خور عظمت قیدار نبی(ع) که از پیامبران بزرگ و فرزند اسماعیل ذبیح‌الله است برای معرفی این بزرگوار به نسل جوان و عموم مردم از طریق برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه این مرقد شریف را با همکاری دیگر دستگاه‌ها پیگیری خواهیم کرد، گفت: در تلاش برای اجرای مراسم بزرگداشت شیخ اشراق در این شهرستان هستیم و ستادی برای این منظور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است که در همین راستا ستادهای استانی، ملی و بین‌المللی پیش‌بینی شده است که همین کار موجب تبدیل شهرستان به قطب گردشگری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به اقدامات وزارت متبوع در ‌حوزه آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: کار بزرگی را در وزارت فرهنگ و ارشاد به‌طور متمرکز ‌آغاز کردیم و معتقدیم بخش مهمی از آسیب‌های اجتماعی را با رویکرد فرهنگی و هنری درمان کنیم.

اسماعیلی اضافه کرد: بنای ما این است که با اتکاء به ظرفیت‌های دینی، مذهبی، فرهنگی و هنری گام‌های مهمی در این زمینه برداریم.

وی در خصوص وضعیت کاغذ با توجه به وضعیت نرخ ارز گفت: با همراهی رئیس جمهور، محموله کاغذ با ارز مناسب برای توزیع در حوزه مطبوعات و نشریات وارد کشور شده است و امیدواریم مشکل کاغذ در کوتاه مدت حل شود.

انتهای پیام/73005/س