شرکت Südpack به برق سبز تغییر می کند

شرکت Südpack به برق سبز تغییر می کند

نوشته شده در : شنبه, 09 بهمن 1400 14:02
منتشر شده در : اخبار بسته بندی

تولید کننده فیلم و مواد بسته بندی آلمانی Südpack به عنوان بخشی از استراتژی پایداری خود، به طور کامل به تامین برق سبز برای سایت های حیاتی تولید، مدیریت و تدارکات خود روی آورده است.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، در سایت Erolzheim، یک سیستم فتوولتائیک جدید در سال 2021 به بهره برداری رسید. تمام سایت های آلمانی دیگر، سایت لهستانی در Kłobuck و سایت هلندی در Grootegast، تا سال 2023 برق را از منابع انرژی تجدید پذیر دریافت خواهند کرد.
یکی از حیاتی ترین اهداف پایداری برای Südpack حمایت زیست محیطی و حفاظت از آب و هوا است. بنابراین، این شرکت بر روی تمام پیشرفت های محصول، اقدامات ساخت و ساز، ابتکارات و تلاش های مشترک برای بهبود ردپای کربن و کمک به بی طرفی آب و هوا متمرکز است.
یک نقطه عطف مهم در این مسیر، انتقال سایت ها به برق سبز است. بنابراین، سایت های تولید در آلمان، لهستان و هلند برق را از نیروگاه های آبی اسکاندیناوی دریافت خواهند کرد. این به شرکت اجازه می دهد تا ردپای کربن شرکتی خود را در محدوده 2 که انتشارات حاصل از انرژی خریداری شده مانند برق، گرما یا سرمایش را پوشش می دهد، به میزان قابل توجهی کاهش دهد.
با انتقال به برق از منابع انرژی تجدیدپذیر، Südpack 100 درصد از انتشار کربن برای برق در سال 2022 صرفه جویی خواهد کرد.
اریک بوتس، مدیر عامل Südpack اظهار داشت: این رقم تقریباً معادل 6950 پرواز از مونیخ به سیدنی و برگشت است – یا مصرف سالانه گرمایش و برق یک شهر تقریباً متوسط آلمانی.
انتقال سایت های اضافی به تامین انرژی پایدار نیز در دستور کار است و به تدریج انجام خواهد شد.