در جلسه شورای کارگری چوب و کاغذ مطرح شد؛

اعضای شورای کارگری چوب و کاغذ مازندران ضمن اعلام حمایت کارگران از عملکرد مدیرعامل این واحد تولیدی؛ از ابقاء وی اظهارخرسندی کردند.

به گزارش خبرنگار “ایلنا” از ساری؛ خشایار سالار و ابراهیم رزاقی رئیس و نایب رئیس شورای کارگری چوب و کاغذ مازندران درگفت وگو با خبرنگار ما؛ حمایت مسئولان استانی و نهادهای نظارتی از عملکرد ” علی اکبر صفریان” را حمایت از تولید و اشتغال عنوان کرده و تاکید کردند؛ ابقا‌ء مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران در مدیریت عاملی شرکت چوب و کاغذ مازندران؛ این واحد تولیدی را در مسیر رشد واعتلاء قرارخواهد داد.

خشایار سالار؛ رئیس شورای کارگری چوب و کاغذ مازندران؛ حساسیت ویژه مسئولان استان و واکنش به موقع منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری به برکناری مدیرعامل چوب و کاغذ را ستودنی دانست و گفت: کارگران عزم خویش را جزم کرده اند تا چوب و کاغذ به اهداف خود دست پیدا کند.

وی گفت: عملکرد صفریان بی نظیر و چشمگیر بوده و قطعا با حمایت شخص رئیس جمهور و دستگاه های اجرایی استان ، شاهد شکوفایی تولید و روزهای خوب این واحد تولیدی خواهیم بود.

او همچنین از تماس تلفنی اعضای شورای کارگری صنایع چوب و کاغذ مازندران با پناهی،مدیرعامل شرکت هلدینگ آینده پویا خبر داد و گفت:طبق تماس تلفنی با مدیرعامل آینده پویا و ابراز نگرانی از اتفاقات چند روز گذشته در خصوص عزل بی دلیل مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران،پناهی نیز قول مساعد داد تا این موضوع حل و فصل شود.

در پی انعکاس خبر برکناری مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران توسط مدیران هلدینگ ” آینده پویا” نماینده ساری در مجلس در گفت وگو با ایلنا؛ ضمن اعتراض به این موضوع ، خواستار ورود نهادهای نظارتی به پرونده ابهام برانگیز برکناری علی اکبر صفریان شده بود که مجموعه این اقدامات منجر به ابقاء مدیرعامل معزول چوب و کاغذ در روز دوشنبه ۱۷ آبان شد.

شنیده شده که حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی که تلاش زیادی برای پایان دادن بحران های این واحد تولیدی انجام داده اند؛ در پی انعکاس خبر برکناری مدیرعامل چوب و کاغذ و واکنش های تند مسئولان استان و اعتراضات کارگری؛ از وزیراقتصاد و دارایی دراین باره توضیح خواسته و مراتب انتقاد خویش را از تصمیمات هلدینگ آینده پویا از جمله برکناری صفریان مدیرعامل ابراز داشته است و برحل مشکلات این واحد تاکید نموده اند.