حمایت از تولید در این اداره کل نهادینه شده است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در بازدید از شرکت صنایع کاغذ سازی قائمشهر گفت: حمایت از تولید در تمامی ارکان این اداره کل نهادینه شده است و رفع موانع و پشتیبانی از واحدهای تولید از وظایف اصلی این اداره کل می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامران اصغری در نشست صمیمی با کارگران و مدیرعامل شرکت صنایع کاغذ سازی قائمشهر طی سخنانی اظهار کرد: پنج شرکت زیرمجموعه شستا و صندوق بازنشستگی کشوری در استان داریم که شرکت صنایع کاغذ سازی قائمشهر یکی از بهترین هاست.

وی افزود: این مجموعه ها از جمله شرکت های خوب در کشور می باشد و بسیار بی تنش و کم حاشیه در مسیر تولید گام بر می دارد و همواره شاهد پیشرفت ویژه ای در این شرکت هستیم و تثبیت و افزایش اشتغال گواه این امر است.

اصغری داشتن نیروی کار دلسوز و متخصص را موجب پیشرفت واحدهای تولیدی دانست و افزود: بسیار خوشحالیم که کارگران زیادی در این مجموعه کار می کنند و کارفرما نیز به فکر معیشت کارگران است و در واقع باید قدر واحدهای تولیدی را که کارگران زیادی در آن روزی کسب می کنند باید دانست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه حمایت از تولید در تمامی ارکان این اداره کل نهادینه شده است

خاطرنشان کرد: این اداره کل خدمتگزار همه کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان و تعاونگران است و رفع موانع و پشتیبانی از واحدهای تولید از وظایف اصلی خود می داند.

وی تصریح کرد: این حمایت ها و پشتیبانی ها موجب رونق کسب و کار در کشور می شود و در نهایت اشتغال جوانان را بدنبال خواهد داشت و این یکی از مهم ترین نتایج آن است.

اصغری ادامه داد: حفظ اشتغال موجود و صیانت از نیروی کار و تلاش برای افزایش اشتغالزایی همیشه از اولویت های همکاران این اداره کل می باشد.

مهدی کاملی مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر نیز در این نشست صمیمی اظهار کرد: از حمایت های همیشگی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بدلیل حمایتهای همیشگی از تولید کمال تقدیر را داریم.

وی با اشاره به اینکه این شرکت یکی از بزرگترین تولید کننده محصولات سلولزی در شمال کشور می باشد، خاطرنشان کرد: کیفیت بالا همواره مزیت محصولات این شرکت می باشد.

کاملی ادامه داد: کیفیت بالای محصولات موجب رسیدن به موفقیت های مهمی در زمینه صادرات برای این شرکت شده است.

مدیر عامل شرکت صنایع کاغذسازی قائم شهر بیان کرد: علاقه داریم همه کارگران در اینجا رشد کنند و بازنشسته شوند و همواره سعی داریم معیشت کارگران خود را به بهترین نحو تأمین کنیم.

وی در پایان افزود: در نظر داریم با توسعه شرکت به قطب تولید دستمال کاغذی در کشور تبدیل شویم و اقدامات لازم را با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشور انجام داده ایم.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از زحمات مدیرعامل این شرکت در راستای حفظ و صیانت از نیروی کار و ایجاد اشتغال با اهداء لوح، تجلیل گردید.

شایان ذکر است رضا عبدی مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل، حسینی شیروانی رییس اداره تعاون کار قائمشهر ومیثم میلادی رییس اداره روابط عمومی اداره کل نیز در این بازدید مدیر کل را همراهی کردند.