تصویب ۲۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲ کارخانه صنعتی در مازندران

ساری- هاشمی، مدیرکل اقتصاد و امور دارایی مازندران با اشاره به سفر سفر وزیر اقتصادی به استان گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان برای شرکت های چوب وکاغذ و نکاپوب تسهیلات درنظر گرفته شد.

سید اسماعیل هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار به رهاوردهای سفر سفر وزیر اقتصاد به استان اشاره کرد و گفت: در سفر به استان ۱۵ هزار درخواست به میز خدمت وزارت اقتصاد در استان ارسال شد که نسبت به استان گلستان پنج برابر بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و۵۰۰ فقره تسهیلات برای پرداخت به بانک ها معرفی شد که معادل ۷۸ درصد درخواست ها بوده است، افزود: در سفر دوم وزیر اقتصاد نیز برای ساخت ساختمان اداره کل امور اقتصاد و دارایی درخواست بودجه صورت گرفت.

وی با اشاره به بازدید وزیر اقتصاد از آزادراه قائمشهر و نکاچوب گفت: ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات برای نکاچوب درخواست شده بود که وزیر اقتصادی دستور تسریع در پرداخت آن را صادر کردند و چوب و کاغذ نیز ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات درخواست کرده بودند که در هیئت مدیره بانک ملی کشور این تسهیلات تایید شد.

هاشمی یادآور شد: همچنین در نشست مجمع نمایندگان با وزیر اقتصاد سه هزار میلیارد تومان در قالب کنسرسیوم برای اجرای پروژه های عمرانی مصوب شده بود.