تاثیرات روانی رنگ چوب پلاست بر بزرگنمایی محیط

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:
در علم انرژی درمانی، رنگ قهوه‌ای سمبلی از رویش و تکامل است

رنگ قهوه‌ای نماینده‌ای از طبیعت در فضای زندگی ماست و وقتی از آن در فضاهای متفاوت در طراحی منزل مسکونی خود استفاده می‌کنیم، به ما تازگی و طراوت را القا خواهد کرد. پروفیل چوب پلاست‌ با رنگ قهوه‌ای، گردویی و شکلاتی که ترکیب آن‌ها با رنگ‌هایی مانند: فیروزه‌ای و سبزآبی حسی آرامبخش را در فضا القا می‌کند. این رنگ چوب پلاست علاوه بر این که کمتر کثیف می‌شود با گذر زمان هم به تدریج رنگ آن پریده‌تر و زیباتر می‌شود و در قیاس با قیمت چوب ترموود، قیمت چوب پلاست کمتر و استحکام آن بیشتر است. در نماهای شهری اگر از ترمو وود یا چوب پلاستیک قهوه رنگ با طرح چوب استفاده کنیم، بسیار نمای خود را زیباتر خواهیم کرد.

گیاهان مورد استفاده

انواع گیاهان داخلی و گلدان‌های تزئینی در بهبود از وضعیت استرس‌زا بسیار سریع‌تر اتفاق می‌افتد. وقتی که موارد بررسی شده در معرض شرایط طبیعی باشند که توسط گیاهان سبز احاطه شده‌اند. بهبود بیشتر توسط سرعت و بیشترش کاهش فشار خون و گرفتگی عضلانی مشخص می‌شود. به نظر می‌رسد طراحی دکوراسیون داخلی منزل با گیاهان به معنی واکنش مثبت به عناصر طبیعی است که تاثیر بسزایی در فزایش انرژی مثبت دارد.

چوب پلاست

رشد صنعت و افزایش جمعیت در شهرها باعث ساخت و سازهای زیاد شده است. این ساخت و سازها به مسائل زیستی و تامین نور حداقل و هوا در مناطق متراکم شهری توجهی نداشته است. از سوی دیگر ضرورت ایجاد انواع کاربری‌های جدید ساختمان شهری برای پاسخگویی به نیازهای روز افزون و اسکان جمعیت به تدریج باعث کاهش سهم فضاهای سبز و باغ‌های شهری گردیده است. دیوارهای پیش ساخته در سیستم باغ‌های عمودی، روف گاردن، دیوار سبز و چوب پلاستیک انجام شده است.

چوب پلاست
شرکت فیکا تولید کننده و ارائه کننده چوب پلاست

چنانچه با خواندن این مطلب به این نتیجه رسیدید که چوب پلاست می‌تواند انتخاب و گزینه مناسبی برای نماسازی و یا ساخت سازه‌های متنوع باشد، بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً سایت شرکت فیکا را به آدرس الکترونیکی www.fika-co.com ببینید. این مجموعه در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه تولید و واردات چوب پلاستیک آغاز کرده و در ابتدای همین زمان نیز توانست موفق به اجرای بزرگ‌ترین پروژه‌ها بخصوص پروژه کفپوش‌های پل طبیعت شود. این شرکت اکنون با راه‌اندازی پنج خط تولید پیشرفته که روزانه قادر به تولید بیش از ۱۵ هزار کیلوگرم چوب پلاست هستند، توانسته به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این محصول در کشور تبدیل شود. در حال حاضر می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین استعلام قیمت چوب پلاست با بخش فروش و پشتیبانی مجموعه فیکا ارتباط برقرار نمایید.
چوب پلاست را از کجا سفارش دهیم؟

از آن‌جا که چوب پلاستیک توسط برندهای مختلف و در نتیجه در کیفیت‌های مختلفی ساخته می‌شود و قیمت نهایی آن توسط هر فروشگاهی متفاوت بوده و نوسان دارد، بهتر است فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که ثبات قیمت بیشتری دارد و همچنین محصول باکیفیتی ارائه می‌دهد. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای خرید این کامپوزیت به سایت فروشگاهی فیکا مراجعه کرده و از محصولات آن بازدید کنید. فیکا معتبرترین فروشگاه عرضه کننده محصولات چوب پلاست از جمله کف پوش است و مشتریان این سایت فروش از محصولات آن رضایت کامل دارند. برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر بزنید و وارد سایت فیکا شوید.