بهره‌برداری از کاغذ سازی بیستون، 1000 شغل در هرسین کرمانشاه ایجاد می‌کند

باباخانی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: تکمیل پروژه صنایع کاغذ بسته‌بندی بیستون تامین اشتغال مستقیم به میزان 213 نفر و غیر مستقیم حدود 1000 نفر در منطقه محروم هرسین استان کرمانشاه را در بر خواهد داشت.

به گزارش شستا رسانه، باباخانی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در بازدید از پروژه صنعتی بیستون تأمین بر برطرف سازی موانع پیش‌روی پیشرفت پروژه صنایع کاغذ بسته‌بندی بیستون تأمین تاکید و خاطرنشان نمود: این پروژه یکی از مهمترین پروژه‌های استان کرمانشاه است که می‌تواند علاوه بر تامین و ایجاد اشتغال در استان، مزیت‌های ملی نیز به همراه داشته باشد .

وی افزود: تکمیل پروژه صنایع کاغذ بسته‌بندی بیستون تامین نه تنها سهم مهمی در تامین مواد اولیه شرکت‌های کارتن‌سازی کشور و کشورهای همجوار خواهد داشت، بلکه با قرار گرفتن در عرصه تولید و بهره‌برداری، اشتغال مستقیم به میزان 213 نفر و غیر مستقیم حدود 1000 نفر در منطقه محروم هرسین استان کرمانشاه خواهد داشت. این مهم در چرخه اقتصادی کشور و کاهش نرخ بیکاری تأثیر بسزا و چشمگیری خواهد داشت.

در این بازدید امجدیان مدیرعامل بیستون تأمین ضمن ارائه گزارش کامل از پیشرفت پروژه، در خصوص مشکلات مالی و مشکلات موجود در گلوگاه طرح که مهمترین آن تصمیم گیری نهایی درخصوص تکمیل هرچه سریعتر عملیات اجرائی می‌باشد توضیحاتی ارائه داد.

وی در گزارش خود تاکید کرد: با مساعدت مدیریت هلدینگ تاپیکو، سلولزی و مدیریت ارشد استان انتظار می‌رود با تخصیص اعتبارات مصوب و تأمین منابع مالی در پروژه بیستون تأمین، بهره برداری از طرح بزودی نمایان گردد.

شایان ذکراست در این بازدید مهندس اسم خانی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین به همراه اعضای هیئت مدیره تاپیکو و با حضور نصرالهی مدیر عامل هلدینگ سلولزی، و برامکی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی(PIIC) نیز حضور داشتند.