بحران آب و هوا نیازمند کمک حسابداران

مؤسسه حسابداران حرفه ای انگلیس و ولز، و سایر گروه های صنعتی می خواهند خطر آب و هوا در ممیزی های شرکت ادغام شود.

به گزارش زیست آنلاین، طبق اعلام مؤسسه حسابداران حرفه ای در انگلیس و ولز (ICAEW) و سایر گروه های صنعتی، حسابداران باید بحران آب و هوا را در اولویت کار خود قرار دهند تا شرکت های جهان را به سمت اتخاذ سیاست های سبز برده و به آماده سازی آنها برای مقابله با خطرات کمک کنند.

آنها از اتحادیه جهانی حسابداران كه بیش از 2.5 میلیون متخصص در سراسر جهان عضو آن هستند خواسته اند تا مهارت های خود را برای كمك به شركت ها جهت آماده سازی برای شرایط اضطراری به كار گیرند.

این گروه ها می خواهند كه همه اعضای شبکه حسابداری برای توسعه پایدار (A4S) بحران آب و هوا را در ممیزی شركت خود ادغام كنند تا شركت ها را به سمت راهبردهای تجاری پایدار تر سوق دهند.

مایکل ایززا مدیر اجرایی ICAEW گفت بسیار مهم است که حسابداران از موقعیت منحصر به فرد خود در هسته اصلی تقریباً همه تجارت ها، دولت و سازمان های غیردولتی استفاده کنند تا اوضاع را به نفع پایداری تغییر دهند.

وی گفت: حسابداران مهارت های عملی مانند حسابرسی و مدیریت را در دستور کار قرار دهند و می توانند با ایجاد سیاستهای سبز در رویه های کاری خود با مشاغل همکاری کنند. ما باید این یک دهه انتقال به سمت رویکرد سیز را برای تجارت انجام دهیم. عدم اجرای این حرکت، اصلاحات اجتناب ناپذیر را بسیار دشوارتر می کند.

حسابداران باید خطرات ناشی از بحران آب و هوا مانند تأثیر سیل یا تأثیر خشکسالی بر قیمت محصولات مورد نیاز در زنجیره تأمین را به مشاغل نشان دهند.

منبع: theguardian