بازار پوشش‌های حفاظتی با محصولی دانش‌بنیان رونق گرفت    

پوشش های حفاظتی شرکتی دانش بنیان به صنایع نساجی، چسب و کاغذ، ساختمان، شوینده، آرایشی و بهداشتی رونق داد.

 

 

شرکت سیماب رزین از جمله شرکت های دانش بنیانی است که برای رونق دادن به صنایع مختلف کشور 30 سال است که در حوزه تولیدرزین‎های آکریلیکپایه آب تلاش می کند. رزین های دوست دار محیط زیستی که جایگزین مناسبی برای تعداد زیادی از رزین های پایه حلالی مورد استفاده در صنایع مختلف است و در تولید پوشش های حفاظتی کاربرد دارد.
به گفته سامرند ناسوتی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، شرکت سیماب رزین یکی از نخستین تولیدکننده رزین های امولسیون آکریلیک است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد و تاکنون گام‏های بلندی در راستای تولید محصولات با کیفیت و متنوع برداشته است.
وی افزود: ظرفیت تولیدی کارخانه سیماب رزین 8 هزار تن در سال است. ما مشتریانی از صنایع مختلف منسوجات، ساختمان، چاپ دستی و پیگمنت، شوینده، کاشی و سرامیک، چرم، تکمیل فرش و موکت، فلوک و قدک، آهار زنی و تکمیل پارچه و نخ و  تصفیه فاضلاب داریم.
این فعال فناور ادامه داد: از آن جا که پلیمرهای اکریلیک پایه آبی به عنوان دوست دار محیط زیست شناخته شده اند، معرفی و تلاش برای جایگزینی محصولات تولیدی سیماب رزین با مواد زیان آور مصرفی، یکی از مسوولیت های مهم ما است.
وی همچنین بیان کرد: ما تلاش می کنیم تا همگام با دانش و فناوری روز دنیا گام برداریم، به همین دلیل حفظ کیفیت محصولات، نوآوری و تولید محصولات جدید را هدف اصلی خود قرار داده ایم.