امیدی تازه برای حل مشکلات مالی شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا

سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی برای پرداخت سرمایه در گردش به شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا قول مساعد داد.

حل مشکلات مالی شرکت چوب و کاغذ ایران چوکابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ زاهدی وفا ، سرپرست وزارت تعاون کار و رفا اجتماعی با همراهی محمدیاری نماینده تالش و بهروزی فر نماینده فومن در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت چوب و کاغذ ایران چوکا، از نزدیک در جریان مشکلات این شرکت قرار گرفت.

وی در نشستی که با مدیران این کارخانه داشت گفت: این کارخانه در ماه‌های قبل موفق شد تغییر مسیر داده و به نقطه مثبتی در تولید و اشتغال برسد.

سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: با رونق دوباره این کارخانه می‌توان علاوه بر افزایش تولید ، با تشویق به مردم به زراعت چوب و اشتغال در این زمینه باعث رونق اقتصادی بیشتر در منطقه و استان شد.

حل مشکلات مالی شرکت چوب و کاغذ ایران چوکازاهدی وفا افزود: با توجه به کمبود سرمایه در گردش و مساعدت لازم برای پرداخت ۵۰ میلیارد تومان به این کارخانه، امیدواریم با کمک مدیران و همچنین نمایندگان استان تا پایان امسال به جایگاه خوبی در استان و کشور برسیم.

حسن محمدیاری نماینده تالش ، رضوانشهر و ماسال هم در این جلسه گفت: متاسفانه این منطقه رشد صنعتی خوبی ندارد و تنها صنعتی که از سال‌های دور تاکنون هزاران نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده کارخانه چوکا است و اگر امروز این شرکت به زیان دهی رسیده به دلیل حمایت نشدن است.

حسن محمدیاری افزود : ظرفیت و زیر ساخت برای ارتقا تولید در این کارخانه وجود دارد که برای تحقق این امر به افزایش سرمایه در گردش نیاز داریم تا بتوانیم علاوه بر افزایش تولید ، اشتغالزایی هم داشته باشیم.