احداث کارخانه کاغذ در غرق آباد/۱۰کیلومتر از محور مواصلاتی منطقه سال آینده به بهره‌برداری می رسد

ساوه- استاندار مرکزی با اشاره به احداث بزرگترین کارخانه تولید کاغذ با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی غرق آباد گفت: ۱۰ کیلومتر از این محور حدفاصل غرق آباد تا نوبران سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی آقا زاده عصر سه شنبه در حاشیه سفر به شهرهای غرق آباد و نوبران و بازدید از شهرک صنعتی غرق آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رفع مشکلات این دو شهر از ماه ها قبل در دستور کار استانداری قرار گرفته است اظهار داشت: در این سفر مشکلات شهرک صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

آقا زاده با بیان اینکه مقرر شده که بزرگترین کارخانه تولید کاغذ در سطح کشور و خاورمیانه با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی غرق آباد احداث شود گفت: با افتتاح این کارخانه قدم بزرگ و موثری جهت تامین کاغذ در داخل و خارج از کشور برداشته می شود.

استاندار مرکزی در خصوص دو بانده شدن محور ساوه تا نوبران نیز عنوان داشت: در این زمینه مشکلات مالی سبب شد که این پروژه کمی معوق شود اما ۱۰ کیلومتر از این محور حدفاصل غرق آباد تا نوبران سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

تامین زیرساخت های شهرک صنعتی غرق آباد سرمایه گذاران را جذب می کند
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به ایجاد زیرساخت های مناسب در این منطقه گفت: در صورتی که زیرساخت ها در این منطقه فراهم شود سرمایه گذاران به این منطقه جذب خواهند شد.

حجت الاسلام محمد سبزی بیان داشت: از موارد مهم دیگر صدور سند برای اراضی کشاورزی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان داشت: توسعه محورهای مواصلاتی در این منطقه با وجود جذب اعتبارات ملی زمانبر شده که باید اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.