چوپکس اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاستیک در ایران

شرکت چوپکس به عنوان اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست (wood plastic composite) از سال ۱۳۸۲ در ایران، فعالیت خود را آغاز نمود.

این شرکت با بیش از 18 سال سابقه درخشان، در این صنعت توانسته سهم چشمگیری از بازار داخلی این محصول را به خود اختصاص دهد. چوب پلاست چوپکس با بهره‌گیری از خطوط تولید به روز و کادر مجرب دفتری، پروژه‌های متعددی در اقصی نقاط ایران و دیگر کشورهای همسایه همچون: عراق، امارات، عمان و قطر طراحی و اجرا نموده است. در حال حاضر این مجموعه با تولید انواع سطح مقطع پروفیل چوب پلاستیک (محصولات چوپکس) و همچنین برخورداری از تیم‌های مجرب فروش، طراحی و اجرا قابلیت ارائه خدمات متنوع در سراسر ایران را دارد.

چند دلیل کاربرد چوب پلاست چوپکس در فضای باز!

چوب پلاست چوپکس محصولی کاربردی بوده که از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید و به بازار عرضه می‎شود؛ یکی از ویژگی‎‌های اصلی این متریال، شباهت ظاهری بسیار بالای آن به چوب طبیعی است. با این تفاوت که از لحاظ کیفی طول عمر و دوام بسیار بالایی دارد.

چوب پلاست همانطور که از نامش پیداست، متشکل از سلولز گیاهی (پودر چوب، باگاس و …)، پلیمر PE، PP یا PVC و افزودنی‌‎هایی از قبیل: رنگ، تثبیت کننده، ضد خزه، تاخیر دهنده آتش، ضد باکتری و … است. به همین علت می‎‌توان گفت این محصول از استحکام و مقاومت بالایی به نسبت چوب طبیعی برخوردار بوده و همین باعث می‎‌‌شود تا چوب پلاست، جایگزینی مناسب برای چوب طبیعی باشد.

ضمن این که از مزایای دیگری همچون: عدم نیاز به نگهداری و تعمیر، طول عمر و دوام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و اشعه UV برخوردار بوده و موجب برتری این محصول نسبت به چوب شده است. همچنین قیمت چوب پلاست با توجه به این که محصولی چند منظوره به شمار می‌آید، در مقایسه با سایر متریال‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

خدمات چوب پلاست چوپکس

خدمات و فعالیت‌های مجموعه چوپکس به شرح ذیل است:

طراحی و اجرای روف گاردن یا بام سبز

تولید، طراحی و اجرای کفپوش چوب پلاستیک

تولید و اجرای نرده چوب پلاستیک در مدل‌ها و طرح‌های متنوع

طراحی و اجرای سقف کاذب لوور یا گریلیوم (در سطح مقاطع متنوع)

طراحی و اجرای نمای چوب پلاست (در سطح مقاطع متنوع)

طراحی و تولید انواع مبلمان فضای باز و سازه

ساخت المان‌های گابیونی و تورسنگی

روف گاردن چوپکس

یکی از اصلی‌ترین خدمات قابل ارائه توسط شرکت چوپکس طراحی 0 تا 100 روف گاردن در سراسر ایران است. بام سبز این روزها طرفداران بسیاری دارد و همین باعث شده تا درخواست طراحی و اجرای آن نیز با استقبال بی‌شماری روبرو شود. شرکت چوپکس در حال حاضر یکی از مجریان فعال در زمینه طراحی و اجرای بام سبز (روف گاردن) بوده که تمامی عناصر موجود در پروژه را با استفاده از پروفیل چوب پلاست اجرا خواهد کرد.

چوب پلاست چوپکس طبق استانداردهای جهانی تولید و عرضه می‌شود. این محصول مختص فضای باز بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. به همین علت یکی از متریال‌های اصلی در طراحی و اجرای روف گاردن به شمار می‌آید. این محصول چند منظوره امکان ساخت عناصر متعددی همچون: آلاچیق، پرگولا، فلاورباکس، آتشدان، نیمکت و … را فراهم می‌نماید.

محوطه سازی چوپکس

لنداسکیپ یا محوطه سازی امروزه مورد توجه معماران و همینطور صاحبین ملک است. علاوه‌بر اینکه با محوطه سازی اصولی، موجب افزایش قیمت ملک خواهید شد، تاثیر بسزایی در زیبایی محیط خواهید داشت. شرکت چوپکس با استفاده از محصولات چوب پلاست، مطابق با سلیقه و بودجه مورد نظر، بهترین محوطه سازی را به کارفرما ارائه خواهد داد. این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید عناصر مورد علاقه خود را در طراحی بگنجانید. تیم چوپکس در هر لحظه آماده مشاوره رایگان به شما همراهان گرامی خواهد بود.

درباره چوپکس

پروفیل‌های چوب پلاست چوپکس با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با نظارت کیفی مداوم تولید می‌شود و کیفیت محصولات با استانداردهای جهانی مطابقت کامل دارد. در صورتی که نصب پروفیل‌های چوپکس با هر نوع کاربری، همگام و مطابق با دستورالعمل‌های ارائه شده توسط کارشناسان فروش و اجرایی چوپکس انجام شود، 3 سال گارانتی تعویض و ترمیم به مشتریان گرامی ارائه می‌گردد.

تنوع پروفیل‌های چوب پلاست چوپکس و ظاهر زیبای آن، موجب شده که این محصولات جایگزینی مناسب برای المان‌های چوبی رایج در معماری فضای باز همچون: کفپوش چوبی، نرده چوبی، سقف کاذب چوبی، مبلمان چوبی، سازه چوبی و … شود. کما این که محصولات ذکر شده از نظر دوام و طول عمر از محصولات چوبی بهتر بوده و نیازی به ترمیم یا رنگ آمیزی دوره‌ای نخواهند داشت. پروفیل‌های چوب پلاستیک در مقایسه با محصولات مشابه و سایر متریال‌ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر بوده و به عنوان یک محصول دوستدار محیط زیست شناخته می‌شود.

ارتباط با چوپکس

شما مشتریان گرامی می‌توانید از طریق برقراری تماس با همکاران ما از تمامی خدمات مجموعه از قبیل: بازدید رایگان پروژه، ارائه طراحی 2 بعدی رایگان، دریافت رایگان نمونه پروفیل‌های چوپکس و همچنین مشاوره با کارشناسان فروش بهرمند شوید. تمامی سعی ما در مجموعه چوپکس معرفی هرچه بهتر این محصول به بازار و جلب رضایت مشتریان عزیزمان است. علاوه‌براین از طریق سایت چوپکس به صورت آنلاین و غیر حضوری جهت آشنایی هرچه بهتر با روند کار، امکان مشاهده پروژه‌های اجرا شده توسط شرکت چوپکس برای شما عزیزان فراهم شده است.