چوب و کاغذ مازندران موجب بی‌نیازی کشور از واردات کاغذ نشریات خواهد شد

استاندار مازندران در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:برای خودکفایی کشور در تولید کاغذ نشریات، باید از پتانسیل‌های موجود در کشور بهره برد که مازندران می‌تواند در این زمینه پیشگام باشد.

 

 

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین‌زادگان در دیدار با صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: صنایع چوب و کاغذ مازندران با برخورداری از ظرفیت  بالا در تولید کاغذ مورد نیاز استان و کشور، می‌تواند محصولات مورد نیاز مطبوعات کشور را نیز تأمین کند.

وی با بیان اینکه حمایت از صنایع چوب و کاغذ مازندران موجب بی‌نیازی کشور از واردات کاغذ نشریات خواهد شد، افزود: برای خودکفایی کشور در تولید کاغذ نشریات،باید از پتانسیل‌های موجود در کشور بهره برد که مازندران می‌تواند در این زمینه پیشگام باشد.

حسین زادگان همچنین گفت: استفاده از ظرفیت صنایع چوب و کاغذ مازندران در تأمین کاغذ مطبوعات کشور را مورد بررسی قرار داده و به ‌بزودی در این حوزه خبرهای مسرت‌بخشی را خواهیم شنید.

صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اظهار خرسندی از بیان این مطالب، گفت: ما با تکیه بر توانمندی‌های داخلی نشان داده‌ایم که تحریم‌های ظالمانه آمریکا قابل خنثی شدن است و دستان پرتوان سازندگان ایرانی، محور اقتصادی ایران را بهتر از گذشته رونق می‌دهند.