چوب و کاغذ مازندران را حمایت نمی کنند/وزارت آموزش و پرورش به تعهدات خود عمل کند

رئیس فراکسیون کارگری مجلس از وضعیت شرکت چوب و کاغذ مازندران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، در پی انتقادات مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران از بد عهدی وزارت آموزش و پرورش در پرداخت تعهدات مالی خود به این شرکت؛ نماینده ساری و میاندورود در مجلس گفت: از مسئولان این وزارتخانه درخواست می کنم هرچه زودتر به تعهدات مالی خود عمل کنند.

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که میان وزارت آموزش و پرورش و چوب و کاغذ برای تامین ۵۰ هزار تن کاغذ تحریر، امضاء شده گفت: آموزش و پرورش تاکنون قسط اول تعهدات مالی خود را پرداخت کرده و درخواست من این است که با تامین منابع مالی لازم؛ بخش دوم تعهدات مالی خود نسبت به چوب و کاغذ را انجام دهد.

بابایی کارنامی با اشاره به اشتغال ۱۵۰۰ نفر در چوب و کاغذ مازندران گفت: انتظار می رود سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی نیز در بحث تامین منابع مالی مورد نیاز آموزش و پرورش به میدان بیایند و همچنین تسهیلات لازم برای چوب وکاغذ جهت تداوم تولید در این شرکت بزرگ تولیدی پیش بینی و اعطاء شود.

نماینده ساری در مجلس با اشاره به مشکلات چوب و کاغذ از جمله مباحث مربوط به تامین چوب مورد نیاز این شرکت و همچنین بد عهدی سازمان جنگل ها در تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت چوب و کاغذ گفت: وزیر اقتصاد و مدیرعامل بانک ملی به تعهدات و وعده های خود درخصوص حمایت مالی از چوب وکاغذ مازندران عمل کنند.