چوب و کاغذ مازندران جانی دوباره گرفت

علی رغم تمامی مشکلات تولیدی در کشور صنایع چوب و کاغذ مازندران با تولید ۷۲۸ تن کاغذ در یک روز رکوردی جدید برای بیشترین میزان تولید در یک روز از ابتدای فعالیت خود ثبت کرده است و از طرفی بعد از حدود ۳ سال وقفه امروز شاهد این هستیم که همزمان ۲ خط در مجتمع شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حال تولید هستند.

کم تر از یک سال پیش بود که بحث واگذاری صنایع چوب و کاغذ مازندران به بخش خصوصی مطرح شد.
موضوعی که در چند سال گذشته هم چندباری تکرار شده بود و با فشارهای رسانه ای و البته حمایت برخی مسئولین ملقا شد!
کارگران غیرتمند و متخصصان شرکت چوب و کاغذ مازندران تمام مشکلات را تحمل نمودند تا شرکت به سلامت از بحران ها عبور کرده و در ریل تولید و اشتغال زایی حرکت نماید و با تغییرات مدیریتی اگر چه در ابتدا شرکت چوب و کاغذ مازندران دچار برخی نوسانات گردید لیکن آرام آرام وضعیت عادی می شد!
امروز چوب و کاغذ مازندران نماد تولید و اشتغال است و با گذشته ای افتخار آمیز و واحدی که می تواند نقشی مهم و تاثیرگذار در شکوفایی اقتصاد استان مازندران ایفاء نماید؛ ظرفیت های موجود این کارخانه تا حدی است که می تواند بخش قابل توجهی از نیاز کشور به انواع کاغذ را تامین نماید.
کاری به وعده و وعیدهای برخی مسئولین ارشد دولتی که تنها بر روی کاغذ باقی ماند نداریم اما امروز این صنایع بزرگ با حمایت و برنامه ریزی تیم مدیریتی و پشت کار و همت کارکنانش اصطلاحا کاری کرد کارستان!
امروز علی رغم تمامی مشکلات تولیدی و اقتصادی در کشور صنایع چوب و کاغذ مازندران با تولید 728 تن کاغذ در یک روز رکوردی جدید برای بیشترین میزان تولید در یک روز از ابتدای فعالیت خود ثبت کرده است و از طرفی بعد از حدود 3 سال وقفه امروز شاهد این هستیم که همزمان 2 خط در مجتمع شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حال تولید هستند و این یعنی خروج از بحرانی موقتی!
حال خانواده بزرگ و ریشه دار چوب و کاغذ مازندران نیاز به توجه بیشتری نسبت به ویژگی های این شرکت از قبیل کیفیت بالای محصولات تولیدی،تامین مواد اولیه و بومی سازی مواد وارداتی،کاهش خروج ارز برای واردات کاغذ و چندین مورد دیگر که به همت و تلاش شبانه روزی کارکنان و تیم مدیریتی خود بدست آمده از سوی مسئولین زیربط و مشتریان محصولات خود و البته همدلی و اتحاد اعضای هئیت مدیره خود هستند تا خروج موقتی خود از بحران را دائمی کند!