پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۹ بهمن

شاخص‌ها در بورس امروز همگی قرمزپوش بودند و شاخص کل هموزن در مقایسه با شاخص کل بیشتر اُفت کرد و اوضاع در نماد‌های کوچک بازار چندان مساعد نبود. خروج پول حقیقی به یک هفتم روز گذشته رسید و ۲۴۱ میلیارد تومان دیگر از بازار توسط حقیقی‌ها خارج شد. در گفتگو با مهران رضوانی به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
به گزارش بورس تابناک، بورس در روز جاری هم چندان در نمادهای شاخص ساز با فاکتور گرفتن از نمادهای پالایشی که بعد از یک فشار عرضه با تقاضا رو به رو شدند، خوب نبود و شاخص ها امروز نیز همگی رخت قرمز بر تن کردند و دوباره ارتفاع خود را کاهش دادند.

شاخص کل در پایان معاملات امروز با کاهش ۰.۵۹ درصدی به سطح یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۴۸۸ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با اُفت ۰.۷۷ درصدی به سطح ۳۲۳ هزار و ۹۸۴ واحد سقوط کرد. همان گونه که از شاخص ها پیداست، حال و روز نمادهای کوچک بازار چندان امروز مساعد نبود و شاخص کل هموزن بیشتر از شاخص کل اُفت کرد.
تبلیغات

ارزش معاملات در معاملات بورس امروز به ۳۳ هزار و ۳۷۸ میلیارد ریال رسید و دوباره حقیقی ها امروز از بازار پول خارج کردند و حقوقی ها جایگزین شدند. میزان خروج پول حقیقی ها در روز جاری ۲۴۱ میلیارد تومان بود که در مقایسه با خروج پول در روز گذشته یک هفت برابر بود. نکته حائز اهمیت از این میزان خروج پول ۷۰ میلیارد تومان در همان ده دقیقه ابتدایی بازار توسط حقیقی ها خارج شد.
بورس فردا چگونه خواهد بود؟

مهران رضوانی از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه در گفتگو به خبرنگار نبض بورس گفت: امروز بر خلاف دیروز که روز پرعرضه‌ای داشتیم، بازار کمی رنگ و بوی تعادل به خود گرفت. همچنین در روز جاری شاهد بهبود معاملات در نمادهای کوچک ریالی مانند گروه‌های زراعت، کاشی و سرامیک، رایانه و بیمه بودیم. انتظار می‌رود فردا با از سرگیری مذاکرات برجامی، و انتشار اخبار مثبت احتمالی از روند مذاکرات، تقویت نمادهای ریالی را مانند امروز شاهد باشیم.

منبع: نبض بورس