نظارت همه‌جانبه بر نحوه توزیع کاغذ

کالا‌هایی که در زمره کالا‌های اساسی و مشمول تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی باشند با نظارت همه جانبه دستگاه‌های ذیربط توزیع می‌شوند
نظارت همه‌جانبه بر نحوه توزیع کاغذبه گزارش خبرگزاری صداوسيما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علیرضا قاسمی‌فرزاد، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با اشاره به نظارت همه‌جانبه بر نحوه توزیع کاغذ مورد نیاز استان، اظهار داشت: این نظارت همه‌جانبه را داره بازرسی وزارت صمت، سازمان تعزیرات حکومتی استان و سایر دستگاه‌های نظارتی اعمال می‌کنند تا شاهد عرضه این کالای اساسی، خارج از شبکه توزیع نباشیم و کاغذ مطبوعات به دست ارباب جراید و نشریات برسد.
قاسمی‌فرزاد، خاطرنشان کرد: البته مجموعه‌های نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز باید کنترل لازم را در این باره داشته باشند تا شاهد توزیع سالم این محصول به روال گذشته باشیم.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، همچنین در ادامه، ضمن اشاره به عرضه کالا‌های اساسی در بازار نیز یادآور شد: ما در تامین کالا‌های اساسی، خوشبختانه به نقطه‌ای از ثبات رسیده‌ایم که مشکلی وجود ندارد.
وی عنوان داشت: البته در گذشته، مشکلاتی درخصوص تامین شکر وجود داشت که با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه، در تامین این کالای اساسی نیز مانعی وجود ندارد.
قاسمی‌فرزاد در پایان نیز خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از اقشار محروم و مستضعف جامعه، تخصیص ارز ۴۲۰۰تومانی به کالا‌های اساسی، به روال گذشته تداوم خواهد داشت. هم اکنون نیز کالا‌های اساسی، بیش از نیاز سالانه استان تا پایان سال تامین شده است و هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.