فروش کاغذ سابلیمیشن

واردات و فروش کاغذ سابلیمیشن کاغذ انتقال transferpaper با بالاترین کیفیت کاغذ چاپ با برترین کیفیت توسط شرکت پارس تجارت آرادمهر وارد کننده انواع کاغذ سابلیمیشن در ایران.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام رنگ اول، شرکت بین الملی پارس تجارت آراد مهر(رنگ اول) در زمینه فروش کاغذ سابلیمیشن پس از بررسی و نیاز سنجی های چاپخانه داران ارجمند در حوزه چاپ دیجیتال پارچه برآن شد تا کاغذ سابلیمیشن یا رول انتقال را با بالاترین کیفیت بعنوان اولین وبزرگترین  وارد کننده کاغذ سابلیمیشن در ایران دارای استاندارد مدیریت کیفیت ۹۰۰۱ ISO و ISO 14001 تامین و در اختیار مصرف کنندگان این صنعت قراردهد.

این شرکت با سالها تجربه در زمینه واردات تخصصی و فروش بنر و انواع ملزومات چاپ دیجیتال و کاغذ چاپ سابلیمیشن با بهره مندی از دانش و تجربه متخصصین این حوزه توانسته بخش وسیعی از نیازمندی های بازار چاپ کشور را پوشش دهد.

شرکت پارس تجارت آراد مهر توانسته با توجه به نیاز بازار چاپ پارچه بهترین و مرغوب ترین کاغذ دارای کوتینگ بالا را از کشور چین وارد کشور عزیزمان ایران کند. هما طور که می‌دانید کوتینک که در کاغذ سابلیمیشن وجود دارد باعث می‌شود جوهر چاپ از کوتینگ یا همان لایه محافظ کاغذ عبور نکند. این نفوذ منجر به نرخ پایین انتقال می‌شود. باعث افت کیفیت کاغذ سابلیمیشن یا رول سابلیمیشن و همچنین باعث محو شدن لبه های رنگی می‌شود که ما توانسته این مشکل را حل کنیم با کاغذ سابلیمیشن سوپر کوتینگ تا کیفیت چاپ به بالاترین سطح خود برسد.

متاسفانه با وجود کاغذهای نامرغوب در بازار چاپ سابلیمیشن چاپخانه داران رادچار مشکلات زیادی کرد است اما ما با تضمین ۱۰۰ درصد به شما عزیزان این کاغذ را با کیفیت بالا ومرغوبیت عالی به شما عرضه می‌داریم.

این شرکت با سابق درخشان خود و دریافت ISO مربوط همواره کوشید مناسب ترین کاغذ را جهت تولید چاپ سابلیمیشن به چاپخانه داران محترم در ایران ارائه کند.

فروش کاغذ سابلیمیشن بصورت متراژ پایین ومتراژ بالا و گرماژ مختلف در ابعاد متفاوت را در سراسر ایران پخش کند که در زمان کمی بدست مصرف کنندگان عزیزمان برسد.

تقسیم بندی براساس گرماژ کاغذ سابلیمیشن که موضوع مهمی در این زمینه است.

بنا به تولید محصولات پارچه ای پلی استر گوناگون کاغذ در گرماژ مختلف تولید می شود،اصولاً هر چقدر پارچه مورد نظر ضخیم تر باشد از کاغذ ضخیم تری جهت انتقال چاپ استفاده می گردد.

به عنوان مثال جهت چاپ روی پارچه روسری که پارچه ی نازکی است از کاغذ ٢۵ گرم استفاده می‌شود. در حالی که از این کاغذ نمی‌توان جهت چاپ روی فرش یا تابلوی فرش استفاده کرد، چرا که معمولاً برای پارچه های ضخیم تر مرکب بیشتری استفاده می شود که کاغذ های گرماژ پایین توان تحمل وزن این میزان از مرکب را نخواهند داشت و در گرماژ پایین بدون شک سبب چروکیدگی کاغذ در هنگام چاپ شده و احتمال خرابی هدها را به دنبال خواهد داشت، و یا اینکه در هنگام انتقال چاپ بر روی پارچه احتمال پس دادن مرکب به کار و ایجاد خسارت به دستگاه کلندر و یا پرس حرارتی وجود خواهد داشت.

فروش کاغذ سابلیمیشن در گرماژ های زیر صورت می گیرد:

۱۸، ١٩ ،٢٢ ،٢۵ ،٣۵ ،٣۶ ،٣٨ ،۴٠ ،۴٢ ،۴۵ ،۵٠ ،۵٢ ،۵۵ ،۶٠ ،۶٢ ،۶۵ ،٧٠ ،٧۵ ،٩٠ ،١٠٠، ۱۲۰و۳۶۰

در میان گرماژهای ذکر شده کاغذ سابلیمیشن با گرماژ ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ گرم معمولاً از محبوبیت بیشتری نزد تولید کنندگان برخوردار هستند.