برنامه اسنپ چت برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای

زیست آنلاین: Snap Inc روز دوشنبه اعلام کرد که یک استراتژی آب و هوا برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای خود، خرید 100 درصد انرژی های تجدیدپذیر و خنثی بودن کربن پس از جبران انتشار از زمان راه اندازی است.

به گزارش زیست آنلاین، این طرح، که مالک برنامه پیام رسان Snapchat در گزارش سالانه “CitizenSnap” جزئیات آن را اعلام کرد، در مورد ابتکارات اجتماعی و زیست محیطی گزارش داده است. این در حالی است که بحث های مربوط به تغییرات اقلیمی به طور فزاینده ای شامل شرکت های فناوری می شود.

یکی از مسئولین این شرکت می گوید: با کارآیی بیشتر شرکت در زمینه انرژی، اسنپ نه تنها می تواند هزینه ها را در طولانی مدت کاهش دهد، بلکه از نظر کاربران عمدتا جوان که علاقه زیادی به پرداختن به موضوعات تغییرات آب و هوایی دارند، مورد توجه قرار می گیرد.

وی گفت: آنها برای نسل ها، با این اثرات سنگین زندگی خواهند کرد. زیرا این بر سهامداران ما تأثیر می گذارد … ما می خواهیم تغییر ایجاد کنیم.

به گفته پرلا، اسنپ در نظر دارد تا سال 2025 میزان تولید گازهای گلخانه ای حاصل از فعالیت های تجاری خود را 25 درصد کاهش دهد. بخشی از این کاهش از طریق افزایش بهره وری انرژی ساختمان های این شرکت و خرید انرژی های تجدیدپذیر صورت خواهد گرفت.

این شرکت همچنین قصد دارد با تغییر رویکرد به سمت گزینه های سفر دوستدار آب و هوا و فشار به فروشندگان برای کاهش انتشار خود، میزان انتشار سفرهای تجاری و کالاها و خدمات خریداری شده را 35 درصد”در هر واحد ارزش” کاهش دهد.

این شرکت با سرمایه گذاری در پروژه های جنگلکاری در سراسر جهان برای جبران انتشار گازهای گلخانه ای، اکنون کربن خنثی است.

سایر شرکت های فناوری نیز به جبران انتشار گازهای گلخانه ای روی آورده اند. گوگل آلفابت سال گذشته اعلام کرد، زمانی که این شرکت گفت که کربن خنثی شده است، انتشار کربن خود قبل از سال 2007 را حذف کرده بود.

منبع: Reuters