باغ وحش دیترویت صد در صد سبز می شود

زیست آنلاین: تا سال 2020 باغ وحش دیترویت بصورت صد در صد از انرژی تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد. این حرکت از انتشار 7425 متر مکعب دی اکسید کربن جلوگیری می کند که معادل عملکرد یک ساله 8740 هکتار از جنگل های ایالات متحده آمریکا در جذب این مقدار کربن دی اکسید است.

به گزارش زیست آنلاین، انجمن جانور شناسی دیترویت با اعلام اینکه باغ وحش دیترویت در راستای برنامه انرژی سبز میشیگان، 100 برق مورد نیاز خود را از انرژی تجدیدپذیر تامین خواهد کرد، یک قدم مهم به سوی سفر سبز خود برداشت.
این حرکت از انتشار 7425 متر مکعب دی اکسید کربن جلوگیری می کند که معادل عملکرد 8740 هکتار از جنگل های ایالات متحده آمریکا در جذب این مقدار کربن دی اکسید است و بخشی از برنامه استراتژیک ” اثر سبز” انجمن جانور شناسی دیترویت، برای کاهش مستمر اثرات زیست محیطی فعالیت های خود است.
شرکت DTE، انرژی تجدیدپذیر را از سه پارک بادی جدید که در اواخر سال 2020 به شبکه متصل خواهند شد تامین خواهد کرد.
“انرژی سبز”، یک برنامه انرژی تجدیدپذیر داوطلبانه است که به مشتریان DTE کمک می کند تا ردپای کربن خود را کاهش داده و از توسعه پروژه های انرژی بادی و خورشیدی در میشیگان حمایت کنند. مشتریان عضو شده می توانند مشارکت خود را سفارشی کرده و حداکثر 100٪ مصرف انرژی خود را از مزارع بادی محلی و پارک های خورشیدی تامین کنند.
رون کاگان رییس انجمن جانور شناسی دیترویت می گوید، رویکرد ما به تعهد به پایداری در هر کاری که انجام می دهیم، از فعالیت های مسئولانه زیست محیطی گرفته تا برنامه های آموزشی در سطح جامعه ، یکپارچه است.
انجمن جانور شناسی دیترویت به دلیل ابتکارات و دستاوردهای خود در زمینه پایداری، موفق به کسب چهار جایزه سبز شده و یک پیشرو شناخته شده ملی در آموزش های حوزه محیط زیست است. ویژگی های طراحی پایدار در باغ وحش دیترویت شامل آسفالت نفوذپذیر که آب حاصل از باران و طوفان ها را زهکشی می کند، یک هاضم بی هوازی (اولین باغ وحش در نوع خود) که فضولات حیوانات گیاهخوار و باقیمانده های غذای حیوانات را به کمپوست و انرژی تبدیل می کند و استفاده از چرخ دستی های گلف و دوچرخه هایی برای حمل و نقل در محل که از برق خورشیدی استفاده می کنند، می شود. باغ وحش دیترویت همچنین اولین باغ وحش در ایالات متحده آمریکا است که یک Smartflower نصب کرده است. یک سیستم پانل خورشیدی روی زمین که سالانه بیش از 4000 کیلووات برق تولید می کند.

استفاده از پنل خورشیدی در باغ وحش دیترویت

یک پنل خورشیدی از نوع smartflower در باغ وحش دیترویت

کاهش ضایعات نیز یکی از جنبه های مهم “سفر سبز” انجمن جانور شناسی دیترویت است. در همین راستا بطری های پلاستیکی یکبار مصرف فروخته نمی شود و از کیسه های پلاستیکی در این باغ وحش استفاده نمی شود.
همچنین این انجمن با شرکت DTE برای تکمیل افزایش بهره وری انرژی در بیش از 50 ساختمان باغ وحش و نصب روشنایی ال ای دی در باغ وحش همکاری کرده است.