بازدید رییس کل دادگستری استان مازندران از صنایع چوب و کاغذ ساری

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در راستای حمایت از تولید به همراه دادستان مرکز استان مازندران از کارخانه صنایع چوب و کاغذ ساری بازدید کرد.

 

خبرگزاری میزان – رییس کل دادگستری مازندران به همراه دادستان مرکز استان ضمن بازدید از تمامی بخش‌های کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: دستگاه قضایی استان در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال جهش تولید مبنی بر حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی، با همکاری دیگر ادارات مرتبط از تمامی ظرفیت‌های خود برای رونق و شکوفایی واحد‌های تولیدی و صنعتی استفاده خواهد کرد.
عالی‌ترین مقام قضائی استان مازندران در ادامه ضمن تاکید بر لزوم رشد صنعت ورفع موانع تولید اظهار داشت: صنعت کشور و استان نیاز به پا برجا ماندن این کارخانجات دارد و همه مسئولین برای در چرخه ماندن این واحد‌ها باید همسو باشند تا صنعت در استان به سمت ماندگاری، شکو فائی و پیشرفت پیش برود.
رییس کل دادگستری مازندران همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان مازندران و حجم انبوه جنگل‌ها و پوشش گیاهی، سیاست‌های واحد‌های تولیدی صنعتی باید در راستای حفظ این مواهب الهی و گران بها باشد.
حجت الاسلام اکبری در ادامه افزود: شرایط سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده که علی رغم اینکه تحت تحریم‌های بین المللی بوده وهستیم، ولی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر خروج از اقتصاد نفتی، با تکیه بر اقتصاد مقاومتی وحمایت از واحد‌های تولیدی داخل، توانستیم نقش موثری دررونق تولید و اشباع بازار داخلی داشته باشیم.
شایان ذکر است، در پایان این بازدید مقرر شد بعضی از مشکلات و موانع اقتصادی این واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان مازندران مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد تا تصمیماتی قانونی و صحیح جهت رفع مشکلات با همکاری دیگر مراکز مرتبط اتخاذ شود.