پیش بینی رشد برای بازار جهانی تجهیزات چاپ

شرکت تحقیقات تجاری (TBRC)، ارائه‌کننده تحقیقات و بازارهای مستقر در لندن، در گزارش بازار جهانی ماشین آلات و تجهیزات چاپ 2022 – اندازه بازار، روندها و» که اخیراً منتشر شده است، رشد صنعت چاپ جهانی را تا سال 2026 پیش بینی کرده است. .

آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، بر اساس این گزارش، پیش بینی می‌شود فروش ماشین آلات و تجهیزات چاپ در بازار جهانی ماشین‌های چاپ، پیش‌چاپ و تجهیزات صحافی از 46.58 میلیارد دلار در سال 2021 به 76.3 میلیارد دلار در سال 2026 با نرخ رشد ترکیبی سالانه. CAGR) 10.2 درصد افزایش می یابد.

پیشرفت سریع در فناوری محرک اصلی بازار است. چاپ فوری و در حال حرکت یکی از جدیدترین نوآوری هایی است که چشم انداز بازار جهانی ماشین آلات و تجهیزات چاپ را شکل می دهد. اتصال بی سیم در چاپگرهای قابل حمل به کاربران امکان چاپ بدون دردسر را با استفاده از برنامه گوشی هوشمند مربوطه می دهد. این نسل آینده نگر همچنین نسل بعدی کاربران جوان را می توانند تا خلاق تر باشند و از چاپگرهای دارای این فناوری کاربردی استفاده کنند.

علاوه بر این، فناوری هایی مانند پرینت سه بعدی، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده های بزرگ به طور فزاینده ای در زمینه برای بهره وری بالاتر و هزینه های عملیاتی کمتر می شوند که هر دو به حاشیه های بالاتر کمک می کنند. برنامه های کاربردی اینترنت اشیا، اپلیکیشن های موبایل، حسگرهای پیشرفته و نرم افزارهای تعبیه شده همگی فرصت های را برای شرکت در این بازار ایجاد کرده اند.

بازار دیگر چاپ جهانی است که انتظار می‌رود شاهد فروش بالاتر محصولات چاپی از جمله روزنامه، کتاب و مجلات، لیبل ها، کارت ویزیت، لوازم التحریر و سایر مواد باشد. انتظار می رود بازار جهانی چاپ از 311.5 میلیارد دلار در سال 2021 به 350.2 میلیارد دلار در سال 2026 با نرخ CAGR 2.1 درصدی رشد کند.

با پیشرفت‌های فناوری بعدی به عنوان محرک اصلی، انتظار می‌رود بازار جوهرهای چاپ نیز رشد کند. انتظار می‌رود بازار جهانی در سال 2021 با 28.2 میلیارد دلار با CAGR 3.8 درصد رشد کند و تا سال 2026 به 34.36 میلیارد دلار برسد.

با این حال صنعت جهانی مرکب چاپ نیز بدون مشکل نیست. سال گذشته از نظر تامین مواد اولیه کلیدی برای مرکب ها و مواد تشکیل دهنده آنها بسیار چالش برانگیز بوده است و مرکب سازی را باید چند شرکت به خرید مرکب و پوشش با قیمت های بسیار بالاتری رساند. با این حال، با ادغام‌ها و تملک‌های بعدی، شرکت برتر مرکب با تولید محصولات و خدمات خود و با ورود به بازارهای نوظهور منطقه‌ای، خود را تثبیت کردند.

افزایش برای تولید خدمات پلیت و صحافی کتاب باعث شده است که بازار جهانی چاپ و فعالیت های پشتیبانی از 335.2 میلیارد دلار در سال 2021 به 337.3 میلیارد دلار در سال 2026 با CAGR 2.1 درصد رشد کند.

معرفی فناوری‌های چاپ سه‌بعدی LED-UV و فلزات در خدمات پس از چاپ و تکمیل آفلاین باعث مصرف انرژی، مدت زمان کوتاه، سازگاری با محیط‌زیست، بسیار بادوام و کیفیت ثابت می‌شود.