پنجمین نمایشگاه بین المللی کاغذ و مقوا گشایش یافت

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت .

پنجمین نمایشگاه کاغذ و مقوا گشایش یافتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللی کاغذ و مقوا، امروز یکشنبه دوم مرداد با حضور مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن تجارت و جمعی از مدیران و فعالان حوزه چوب، کاغذ و سلولزی گشایش یافت .

در این دوره نمایشگاه ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در سالن‌های ۴۴a، ۴۴b، ۴۰ و ۴۰a حضور دارند.

این شرکت‌ها در بخش‌های مختلف سلولزی از تأمین‌کننده مواد اولیه، تأمین‌کننده ملزومات مورد نیاز، ماشین‌آلات، تولیدکنندگان کاغذ و مقوا، تولیدکنندگان کارتن و سایر محصولات این حوزه فعال هستند وتوانمندی‌ها و نوآوری‌های خود را در حوزه کاغذ عرضه می کنند.

در پنجمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا، فعالان حوزه کاغذ و سلولزی از کشور‌های چین، روسیه، هند و امارات نمایندگانی حضور دارند .
قرار است در روز‌های برپایی نمایشگاه، هیئت‌های تجاری از هندوستان، قزاقستان و عراق برای بازدید از نمایشگاه حضور داشته باشند و از دستاورد‌های سلولزی ایران دیدن کنند.
پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللی کاغذ و مقوا از ۲ تا ۵ مرداد هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.
همچنین چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ نیز سه‌شنبه ۴ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۶ در سالن خلیج فارس برگزار می شود .

ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و عرضه دستاورد‌های نوین پژوهشی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمینه علوم و صنایع چوب و کاغذ از جمله اهداف این همایش است.

در چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ نویسندگان ۶ مقاله برگزیده در حوزه چوب و کاغذ مقالات خود را ارائه خواهند کرد، همچنین از استادان و پیشکسوتان دانشگاه و صنعت در حوزه کاغذ و مقوا نیز تقدیر خواهد شد.