نظارت کامل بر بازار کاغذ در قم انجام شود

قم ـ ایرنا ـ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم گفت: در حوزه کاغذ باید ضمن مشخص شدن متولیان و عوامل مؤثر قیمت گذاری، در تأمین و توزیع کاغذ و ساماندهی آن نظارت کامل و دقیق انجام شود.

مهرداد غضنفری عصر سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم افزود: همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان باید در راستای تأمین مایحتاج مردم و کاهش تنش‌های بازار مشارکت جدی و مؤثر داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید آمار قابل اتکاء از وضعیت بازار استان داشته باشیم، خاطرنشان کرد: برای برنامه ریزی درست و اقدام‌های لازم، باید از وضعیت بازار، اطلاع و آگاهی درست و بهنگام داشته باشیم.

معاون امور اقتصادی استانداری قم، رسالت کارگروه تنظیم بازار را حمایت توأم از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دانست و گفت: این کارگروه مقید به اجرای دستورالعمل‌ها است و پیشنهادها و دیدگاه‌های اعضای کارگروه به مسؤولان کشوری منعکس خواهد شد.

وی بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان و رفع موانع تولید در استان قم تأکید کرد و گفت: در شرایط کنونی اقتصاد کشورمان، حقیقتاً باید برنامه ریزی ویژه ای برای حمایت از تولید داشته باشیم.

غضنفری با بیان اینکه استان قم دارای پایین‌ترین نرخ‌های تورم در کشور است، تصریح کرد: باید همه امکانات و ظرفیت‌ها را در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و تنظیم بازار به کار گیریم، به نحوی که چرخه اقتصاد حرکت پرشتابی داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به درپیش بودن عید سعید قربان، لزوم نظارت و بازرسی دقیق از مراکز عرضه دام زنده را مورد توجه قرار داد و گفت: ۹ مکان برای عرضه دام زنده در شهر قم در نظر گرفته شده است که در این مراکز باید رضایت شهروندان از همه لحاظ را فراهم بیاوریم.

کارگروه تنظیم بازار استان قم با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ذیربط در استانداری برگزار شد.