شناسایی انبار احتکار کاغذ در ایلام

ایسنا/ایلام معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان از شناسایی دومین انبار احتکار کاغذ در ایلام خبر داد.

«مهدی کاکاخانی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد:  با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، همکاری دادستان مرکز استان، تعزیرات حکومتی و  تلاش بازرسان اداره کل صمت استان  دومین انبار نگهداری غیر قانونی کاغذ در شهر ایلام که  به صورت مخفیانه و غیرقانونی در یک واحد مسکونی انبار شده‌ بود که پس از شناسایی و صورتجلسه، پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده که شامل تعداد ۹۶۵ بسته کاغذ  است  یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد:  با توجه به اینکه  اطلاع رسانی‌ها و تذکرات متعدد به  مدیران واحدهای صنعتی و صنفی  تذکرات و اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته است هنوز عده ای از انها از ثبت انبارهای خود در سامانه جامع انبارها و همچنین بروزرسانی موجودی انبارهای امتناع کرده و این مسئله باعث بروز مشکلات و وارد آمدن خسارت‌های مالی به آنان به جرم تخلف نگهداری کالای قاچاق و احتکار می‌شود.

معاون صمت استان تصریح کرد: تاکنون از طریق اتحادیه مربوطه به آنان اطلاع رسانی صورت گرفته و  تشدید نظارت و بازرسی از این واحدها در دستور کار قرار داده شده است.