راهنمای انتخاب کاغذ دیواری از بین آلبوم های بیشمار و متنوع

امروزه کاغذ دیواری های زیادی با طرح های متنوع برای سلیقه های مختلف تولید می شوند. بهمین دلیل انتخاب کاغذ دیواری از بین آلبوم های بیشمار و طرح های متنوع کاری بسیار سخت است.

برای کاغذ دیواری پذیرایی و یا اتاق خواب باید طرح هایی را انتخاب کنید که مناسب با موارد استفاده آنها باشد.

کاغذ دیواری ساده

کاغذ دیواری ساده و شیک یکی از انتخاب های هوشمندانه و زیبا هم برای اتاق خواب و هم برای پذیرایی می باشد. کاغذ دیواری ساده با رنگهای شاد مثل قرمز و یا بنفش ، سبز و آبی را می توانید در اتاق خود نصب کنید. رنگ سفید هم اکنون یکی از مدلهای جدید و پر طرفدار شده است. رنگ سفید هم اتاقها را بزرگتر نشان می دهد و هم اتاقها را روشن تر میکند. یک پیشنهاد جالب این است که بجای رنگ کردن دیوارها از کاغذ دیواریهای ساده استفاده کنیم.

از طرف دیگر کاغذ دیواریهای ساده قیمت ارزانتری نسبت به طرح های داماسک و یا مدرن دارند.

نحوه نصب آنها نیز مانند کاغذ دیواری طرح دار می باشد. بهمین دلیل باید توسط افراد با تجربه این کار انجام شود. تنها تفاوت آن در این است که در کاغذ دیواریهای طرح دار حتما باید طرح ها در کنار هم قرار گیرند و هر طرح در هر رول باید ادامه طرح قبلی باشد ولی در کاغذ دیواری ساده چنین چیزی وجود ندارد و نصب آن راحت تر می باشد. ولی نباید حباب و یا اشکال دیگری در کار باشد. بهمین دلیل بهتر است از یک نصاب ماهر کمک بگیرید.

برای انتخاب دیوار برای نصب این طرح های ساده بهتر است در کنار طرح های شلوغ از طرح های ساده استفاده شود. زیرا استفاده از طرح های شلوغ در کنار طرح های ساده یک کنتراست زیبا خلق می‌کنند و از از تکراری بودن و شلوغی فضا جلوگیری می کنند.

کاغذ دیواری کلاسیک

کاغذ دیواری کلاسیک از طرح هایی هست که همیشه مشتریان خود را دارد. یکی از طرح های معروف کلاسیک طرح های گل داماسک است. این یک طرح شرقی محسوب می شود بهمین دلیل رنگ طلایی آن مناسب برای اتاقها می باشد. زیرا یک ظاهر لوکس و لاکچری به محیط خانه می دهد. این نوع طرح ها دکوراتیو هم محسوب می شوند و میتوان آنها را کاغذ دیواری دکوراتیو نیز نامید. اگر خانه خود را به سبک مدرن طراحی کرده اید بد نیست به این گزینه هم کمی فکر کنید. بله . شاید کمی عجیب به نظر برسد. می توانید تلفیقی از یک دکوراسیون مدرن با کلاسیک ایجاد کرد. این کار باعث ایجاد کنتراست جالبی می شود. از طرف دیگر با این کار کمی اصالت هم به دکوراسیون مدرن خود اضافه کرده اید. در سبک کلاسیک از رنگهای تیره و سنگین بصورت سنتی استفاده می شود. رنگ طلایی هم همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم یکی از عناصر ثابت دکوراسیون کلاسیک می باشد.

 طرح های کلاسیک در بین ما ایرانیها طرفداران زیادی دارد. از دیگر کاربردهای طرح های کلاسیک استفاده از این طرح ها در هتل ها و مکانهای مسکونی می باشد.

استفاده از این طرح ها در مکان های اداری توصیه نمی شود. برای محیط های اداری بهتر است از طرح های هندسی با خطوط شکسته استفاده شود. در اصطلاح به این طرح ها مینیمال نیز گفته می شود. برای اتاق پذیرایی ما ایرانیها استفاده از طرح های کلاسیک طرفداران زیادی دارد. در کاغذ دیواری اتاق خواب هم از طرح های کلاسیک می تواند ایده جالبی باشد به شرطی که با سایر اجزای دکوراسیون اتاق خواب هماهنگ باشد.

کاغذ دیواری جدید

برای پیدا کردن طرح های منحصر بفرد و زیبا ما با بررسی هایی که کردیم فروشگاه پرشین راگ را بشما برای خرید پیشنهاد میکنیم. فروشگاه پرشین راگ دارای طرح های بروز و جدید کاغذ دیواری از جمله جدیدترین طرح های سال ۲۰۲۱ می باشد. طرح های زیبا و اختصاصی این آلبوم ها هم برای اتاق پذیرایی و هم برای اتاق خواب مناسب می باشند.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری از بین آلبوم های بیشمار و متنوع

کاغذ دیواری مدرن

کاغذ دیواری مدرن به کاغذ دیواریهایی گفته میشود که بر روی آنها از سبکهای مدرن و طرح های مدرن استفاده شده است. امروز طرح های هندسی با خطوط شکسته و طرح های مینیمال جزو این دسته محسوب می شوند. کاغذ دیواریهای مدرن بیشتر در دکوراسیون های با سبک مدرن کاربرد دارند. بنابر این خانه های دارای دکوراسیون کلاسیک باید در بکاربردن این طرح ها دقت بیشتری بخرج دهند. البته این خانه ها هم می توانند از طرح های مدرن در کنار سبکهای کلاسیک استفاده کنند مشروط بر اینکه یکسری نکات را در استفاده از آنها رعایت کنند.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری از بین آلبوم های بیشمار و متنوع

کاغذ دیواری ارزان از کجا بخرم؟

این سوالی است که خیلی از خریداران از خود میپرسند تا یک فروشگاه با قیمت مناسب پیدا کنند. بجای اینکه در خیابانها از یک مغازه به مغازه دیگر رفته و قیمتها را مقایسه کنید می توانید از اینترنت بهره ببرید. ما فروشگاه های زیادی را بررسی کردیم. پیشنهاد ما برای خرید کاغذ دیواری فروشگاه پرشین راگ می باشد که هم دارای تنوع محصول زیادی می باشد و هم قیمت های آن بسیار مناسب و ارزان می باشد. عوامل مختلفی در قیمت کاغذ دیواری تاثیر دارند. ما در این قسمت به آن خواهیم پرداخت.

 قیمت کاغذ دیواری بستگی به نوع چاپ تعداد رنگ بکار رفته و گرماژ کاغذ آن بستگی دارند. بعلاوه جنس کاغذ و نوع قابل شستشو بودن آن هم تاثیر زیادی بر روی قیمت آن دارد.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی همانطور گه از نامش پیداست با ایجاد یک خطای دید تصویری سه بعدی به شما می دهد. در واقع تصاویر دارای عمق هستند و بیننده نا خودآگاه به داخل تصویر کشیده می شود و یک فضای سه بعدی در ذهن بیننده پدیدار می شود. این کاغذهای دیواری با دستگاه های پیشرفته چاپ تولید می شوند و برای سفارش باید ابعاد دیوار اتاقی که میخواهید این تصویر بر روی آن نقش ببندد را با متر یا هر وسیله دیگری اندازه گیری کنید. مهمتر از همه بهره گیری از نیروی متخصص مجرب برای نصب می باشد که این تصاویر را مانند پازل های تکه تکه شده به نحو مطلوب کنار هم بچیند و یک تصویر رویایی را برای شما خلق کند. بدون اینکه بیننده متوجه تکه تکه بودن تصویر شود. اگر تکه ای از پازل شما آسیب ببیند دوباره کل تصویر میبایست چاپ شود و امکان چاپ آن تکه یا قطعه وجود ندارد. پس در این مورد با دقت فکر کنید. از طرف دیگر طرح های اختصاصی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. تنوع بسیار بالای تصاویر و کیفیت پوسترهای دیواری باعث شده که این طرح ها جای خود در بازار بازکنند و مشتریان پر و پا قرص خود را داشته باشند.

کاغذ دیواری ضد آب و با قابلیت شستشو

کاغذ دیواری ضد آب نوعی کاغذ دیواری با پوشش وینیل است که این روکش باعث می شود شما بتوانید کاغذ دیواری خود را بشورید. بدون اینکه باعث صدمه زدن به بافت کاغذ دیواری شوید.