دنیای مرکبهای هوشمند دنیایی بکر برای کسب و کار چاپ

کارگروه آموزش اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران در هفتمین برنامه خود دنیای مرکیهای هوشمند را بررسی و پژوهش نمود.

خانم دکتر آتشه سلیمانی گرگانی میهمان این برنامه به معرفی دنیای چاپ الکترونیک و کاربرد مرکیهای هوشمند در این عرصه پرداخت.

بر این اساس دنیای جدید صنعت چاپ دنیایی نزدیک تر از بسته بندی و کتاب به بشر مدرن خواهد بود و همنوایی صنعت چاپ با مرکبهای هوشمند و تکنولوژی روز پوشش هایی متفاوت حاوی مانتیور، موبایل یا معاینه و کنترل فعالیتهای فیزیکی روزمره ارایه خواهد نمود.

دکتر سلیمانی با اشاره به توان علمی تولید مرکبهای هوشمند در داخل کشور گفت: با توجه به فعالیت و پژوهش های صورت گرفته اکنون بخش اعظمی از این مرکبها در داخل کشور امکان تولید دارند اما موضوع مهم داشتن سفارش برای تولید است.

وی افزود: با توجه به مزیتهای منحصربفرد این دست از تولیدات بازار صادراتی بسیار بکر حتی در کشورهای همجوار و همسایه ایران مهیا است.

ویدیو این مصاحبه بصورت کامل برروی پیج رسمی اینستاگرام اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران قرار دارد؛ بر اساس اعلام روابط عمومی کارگروه آموزش این اتحادیه هر دوشنبه برنامه آموزشی در حوزه فناوریهای نوین صنعت چاپ و بسته بندی ارایه خواهد نمود.

اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی ایران پیشترو ترین تشکل صنعت چاپ و بسته بندی ایران و اتاق بازرگانی کشور است که فعالیتهای گسترده ایی در حوزه توسعه صادرات و آموزش های مرتبط انجام می دهد.