تخصیص ۳۶ میلیون ریال عواید جمع‌آوری کاغذ باطله‌ها به پویش ملی بهار

طرح جمع آوری کاغذهای باطله با هدف کمک به هموطنان گرفتار سیل به همت کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز اجرا گردید.

به گزارش ایسنا، پویش ملی بهار همدلی بر اساس توصیه‌های صریح قرآن کریم طرح خداپسندانه و انسان دوستانه و اقدامی جهادی می‌باشد و در راستای کمک به هموطنان عزیزمان که گرفتار سیل خانمان سوز شدند طرح جمع‌آوری کاغذهای باطله و اختصاص دادن عوائد حاصل از آن برای این عزیزان اجرا گردید.

این طرح به همت کانون‌های دانشجویی (کانون ماعون به عنوان ایده دهنده این طرح با همکاری کانون‌های صراط، گونش، موعود، اسکناس، پیوند برگزیدگان، حورا و هلال احمر) اجرا شد.

در این طرح بیش از یک و نیم تُن کاغذِ باطله جمع آوری شد و سود حاصل از آن که مبلغ ۳۶ میلیون ریال شد به حساب پویش ملی بهار همدلی واریز گردید.

به گزارش مفدا، زهرا ملارسولی دبیر کانون صراط، هدف اصلی را در اجرای این طرح “کمک به هموطنان سیل زده” عنوان کرد و “حفاظت از محیط زیست، جلوگیری از انتشار آلودگی‌ها، ارتقا فرهنگ عمومی دانشگاهیان در زمینه مواد قابل بازیافتی” را از جمله اهداف فرعی این طرح دانست.

وی افزود: بزرگوارانی که در مراحل مختلف طرح جمع آوری کاغذهای باطله، بذلِ عنایت نموده و در این کار خیر و خداپسندانه، ما را یاری نمودند، نشان دادند که با همکاری و کار تیمی کارا و اثربخش، روح کار جمعی در کانون‌های دانشجویی دانشگاه مان جاری و ساری است.

زهرا ملارسولی افزود: به عنوان عضو کوچکی از جامعہ دانشگاه، از دانشگاهیان فرهیخته دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، درخواست می‌کنم تا با پیوستن به این پویش، سیل بهار همدلی را جایگزین سیل بهار طبیعت کنیم و بذرِ امید را دل هموطنانِ عزیزمان بکاریم.