اعطای تسهیلات جهت احداث کارخانه کاغذسازی پیگیری می شود/تحقق جهش تولید با حمایت حقیقی و میدانی از تولیدکنندگان

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت حقیقی و میدانی از کارآفرینان و تولیدکنندگان، جهش تولید محقق شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد صبح امروز در بازدید از مجموعه صنعتی و تولیدی کیان بهساز اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر اشتغال، جزو اولویت اصلی کشور و استان اردبیل بوده و راه حل این موضوع حمایت حقیقی و میدانی از کارآفرینان و تولیدکنندگان است تا جهش تولید محقق شود.
وی افزود: تمام سعی ما بر این موضوع استوار است که از مجموعه‌‌های حمایت کرده و در مسیر رفع مشکلات آن‌ها گام برداریم؛ همچنین برای بهره‌برداری و احداث طرح‌ها و پروژه‌های جدید، پیگیری‌ها، هماهنگی‌ها و همراهی‌های لازم را صورت دهیم.
اعطای تسهیلات جهت احداث کارخانه کاغذسازی را پیگیری خواهیم کرد 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح جدید این مجموعه برای احداث کارخانه تولید کاغذ و مقوا، تصریح کرد: کاغذ و مقوا جزو کالاهای استراتژیک و مهم برای هر کشوری است و طبیعتاً باید کشور ما نیز در این حوزه تقویت شود.
نیکزاد ادامه داد: از هیچ تلاشی برای احداث و موفقیت این مجموعه دریغ نخواهیم کرد، درخواست فعلی مجموعه تخصیص و اعطای تسهیلات است که طبق هماهنگی که انجام دادیم شنبه جلسه‌ای برای این موضوع تشکیل خواهد شد.
وی گفت: استان اردبیل بیش از ۷۰ هزار بیکار دارد که معضل بزرگی است و تمامی مسؤولان باید دست به دست هم دهند تا تولید به معنای حقیقی جهش یابد.