آشنایی با تولید کارتن سفارشی

کارتن‌های سفارشی محصولاتی هستند که بر اساس سفارش مشتری طراحی و چاپ شده و برای بسته‌بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اینکه کارتن سفارشی به مرحله تولید برسد باید ابتدا درخواست‌کننده نظر و اطلاعات خود را با تولیدکنندگان در میان بگذارد.

تولید کارتن سفارشی
آشنایی با تولید کارتن سفارشی

کارتن‌های سفارشی محصولاتی هستند که بر اساس سفارش مشتری طراحی و چاپ شده و برای بسته‌بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اینکه کارتن سفارشی به مرحله تولید برسد باید ابتدا درخواست‌کننده نظر و اطلاعات خود را با تولیدکنندگان در میان بگذارد. پس از آن کارشناسان بر اساس موارد تخصصی با درخواست‌کننده هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آورند. اگر شما هم از افرادی هستید که برای بسته بندی محصولات خود به کارتن سفارشی نیاز دارید با ما همراه باشید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی تولید کارتن سفارشی بپردازیم.

مراحل تولید کارتن سفارشی ارزان در های پک در زمینه تولید کارتن سفارشی اول از هر چیز باید به نیاز مشتری و ویژگی‌های مورد انتظار از کارتن بسته بندی توجه داشت زیرا که ویژگی‌های یک بسته بندی است که کیفیت کارتن موردنظر را مشخص می‌کنند. پس از اینکه تولیدکننده با نیاز مشتری آشنا شد و مشخصات ظاهری و فنی بسته بندی مشخص گردید نمونه اولیه کارتن آماده می‌شود. اگر نمونه اولیه کارتن توسط مشتری تایید شد نوبت به مرحله طراحی می‌رسد و پس از طراحی است که تولید عمده بسته بندی صورت می‌گیرد.

برای اینکه کارتن بسته بندی تهیه شود باید واحد تولید ورق کارتن پس از بررسی برنامه تولید محصول، ورق و مقوای مورد نیاز را تولید کنند. در برخی از شرکت‌های کارتن‌سازی از ضایعات کاغذ و در برخی دیگر از پالپ چوب برای تهیه خمیر کاغذ استفاده می‌شود. سایزهای مورد نظر بر روی خمیر کاغذ اعمال می‌شود و پس از آن به کنگره‌دار کردن و چسباندن کاغذ اقدام می‌گردد. آنگاه مواد بدست آمده از کارخانه کاغذ سازی به بخش تولید ورق و مقوای کارتن فرستاده می‌شوند.

در این مرحله دستگاه موردنظر تعیین می‌کند تا مراحل تولید کارتن صورت بگیرد. فرآیند تولید کارتن ممکن است به صورت پیوسته یا حتی مجزا انجام شود. وقتی فرایند چاپ انجام شد به دنبال آن مراحل چاک و خط، برش دادن، دایکات کردن، لبه چسبانی و تاکردن برای آماده سازی کارتن انجام می‌شود. در نهایت پس از اتمام کار و آماده شدن محصول، کارتن به آدرس خریدار ارسال می‌گردد.

انواع کارتن‌های تولیدی برند های پک با عرضه انواع مختلف کارتن تولیدی می‌تواند پاسخگوی نیاز بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان باشد. از مهمترین انواع کارتن‌های تولیدی این مجموعه می‌توان به کارتن میوه و سبزیجات، کارتن اسباب‌کشی، کارتن‌های مقوایی و … اشاره کرد. مجموعه های پک با حضور کارشناسان باتجربه و ماهر، ساخت انواع کارتن‌های مقوایی را برعهده می‌گیرد. بطور مثال یکی از خدمات های پک در زمینه تولید کارتن، ساخت کارتن مقوایی دیجی کالا است که با بهترین کیفیت برای مشتری فراهم می‌شود.

البته انواع کارتن‌های بسته بندی تنها به همین موارد ختم نمی‌شوند و از آن‌ها برای محصولات مختلف دیگری چون بسته بندی خشکبار، کیک، کلوچه، خرما، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی و …. استفاده می‌شود. تمامی این محصولات برای اینکه در بازار عرضه شوند نیاز به کارتن‌های بسته بندی شیک و جذاب دارند. علاوه بر این، کارتنها باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا برای حمل و نقل مناسب باشند. با همه این موارد، آن چیزی که در کنار ارزش تبلیغاتی کارتن اهمیت دارد مقاومت کارتن موردنظر است تا بتواند به خوبی از محصول درون خود حفاظت و نگهداری کند.

کارتن بسته بندی وقتی یک شخص برای خرید کالای مورد نیاز خود به مراکز فروش مراجعه می‌کند اولین چیزی که در مورد یک محصول می‌تواند نظرش را جلب کند کارتن بسته بندی آن محصول می‌باشد. مثلاً اگر یک محصول کیفیت خوبی داشته باشد اما بسته‌بندی آن مناسب نباشد ممکن است خریدار نسبت به خرید آن محصول دچار تردید شود. همچنین اگر یک محصول بسته بندی شیک و با کیفیتی داشته باشد احتمالا مشتری نسبت به آن محصول دیده بهتری پیدا خواهد کرد. این موارد باعث شده تا امروزه تولیدکنندگان برای محصولات خود به دنبال تهیه بسته بندی شیک و مدرن باشند.

کارتن میوه و صیفی‌جات با توجه به آسیب پذیری بالایی که میوه‌ها و صیفی‌جات دارند بسته بندی مناسب این محصولات از اهمیت بالایی برخوردار است. نگهداری بسیاری از این محصولات نیازمند سردخانه می باشد و فردی که مسئول نگهداری از آنها است باید از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشد. از آن‌جایی که کارتن‌های میوه و صیفی‌جات به وسیله ی کانتینرهای یخچال‌دار به کشورهای مختلف ارسال می‌شوند برای اینکه در طول راه از هر گونه آسیب و گزندی حفظ شوند باید ویژگی‌های مورد نیاز را داشته باشند. از مهمترین این ویژگی‌ها مقاومت در برابر رطوبت است. همچنین این کارتن‌ها دارای ابعاد استانداردی هستند که بر اساس حجم، وزن و اندازه محصولات موردنظر تعیین می‌شوند. کارتن‌های میوه علاوه بر این که سبب نگهداری میوه‌ها می‌شوند، با ظاهر زیبا و شکیلی که دارند نظر مشتری را به خود جلب می‌کنند.

کارتن اسباب‌کشی کارتن‌های اسباب‌کشی از نظر ابعاد به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند که معمولاً بدون چاپ هستند. این کارتن‌ها اغلب به رنگ سفید و قهوه‌ای تولید می‌شوند و برای حمل کالاهای مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود.

کارتن از کجا بخریم؟ ساخت کارتن‌های معمولی نسبت به کارتن‌های سفارشی در مدت کوتاه‌تری انجام می‌شود که در نتیجه قیمت آن‌ها پائین‌تر خواهد شد. این در حالی است که تولید کارتن‌های سفارشی نیازمند صرف زمان بیشتری است تا پیشنهادات متقاضی روی آن‌ها اعمال شود. بنابراین کارتن‌های سفارشی قیمت بیشتری نسبت به کارتن‌های معمولی خواهند داشت. مصرف کنندگان می توانند بر اساس بودجه خود نوع مناسبی از کارتن بسته بندی را انتخاب کرده و خریداری کنند. شما هم اگر از افرادی هستید که قصد خرید کارتن بسته‌بندی را دارید، مجموعه های پک https://hipack.site/ با ارائه انواع مختلف کارتن بسته بندی می‌تواند به شما خدمات لازم را ارائه دهد.