قیمت کاغذ تاثیر مستقیم روی قیمت سایر محصولات دارد

رئیس هیئت مدیره گروه سرمایه گذاری آرمان ابتکار کیمیا با بیان اینکه کاهش بهای تمام شده کاغذ باعث کاهش قیمت بسته بندی و محصولات نهایی خواهد شد،‌ گفت:‌ از فروردین ماه امسال با افزایش قیمت ارز و گمرک، قیمت مقوا و کاغذ افزایش پیدا کرده است.

منعم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: گروه سرمایه گذاری آرمان ابتکار کیمیا وارد کننده انواع کاغذ و مقوای گلاسه، مقوای پشت طوسی و سفید، ایندربورد و کاغذ چاپ و تحریر است. این شرکت با بهره گیری از مدیران و کارشناسان متعهد و با تجربه و همچنین نیروی های فعال و خلاق همواره سعی بر رفع نیاز مشتریان خود داشته و از کوچک ترین فرصت ها برای تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل از تلاشی دریغ نمی نماید. در همین راستا شرکت سعی بر این دارد تا با بهره گیری از اطلاعات و دانش روز و بکار گیری نیروهای متخصص و مجرب به عنوان یکی از بهترین انتخاب مشتریان در حوزه تامین و واردات انواع کاغذ و مقوا از کشورهای کره جنوبی، چین، هند، اندونزی و ترکیه با برند انحصاری بوفالو ‘®️BUFFALO’ باشد.

وی اظهار کرد: تولید اینگونه محصولات به دلیل مشکلاتی همچون تامین آب و بازیافت با محدودیت همراه است؛ به همین منظور این محصولات وارد کشور می شود.

منعم، در خصوص مشکلات پیش راه بنگاه های اقتصادی گفت:‌ تخصیص ارز، ثبت سفارش و تحریم ها باعث ایجاد مشکلات برای واردکنندگان شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آرمان ابتکار کیمیا از دولت درخواست کرد تا هرچه سریع تر بحث تحریم ها حل و وارادت را تسهیل کند.