سخنرانی بازیگران هالیوود در مورد تغییرات اقلیمی در مراسم گلدن گلوب

 زیست آنلاین: افراد مشهوری از جمله پاتریشیا آرکت و الن دی گرنز توجهات را به آتش سوزی جلب کرده و بینندگان را ترغیب کردند که برای مقابله با آن کمک کنند.

به گزارش زیست آنلاین، راسل کرو و کیت بلانشت از زمان سخنرانی خود برای برجسته کردن بحران آتش سوزی استرالیا و ارتباط بین تغییرات اقلیمی و وخیم تر شدن آتش سوزی استفاده کردند.

یکشنبه شب، بازیگران استرالیایی از آتش نشانان داوطلب تشکر کرده و توجهات را به فاجعه آب و هوایی که فصل آتش سوزی این کشور را طولانی تر و شدیدتر کرده است، جلب کردند.

راسل کرو، یکی از این سخنرانان، برنده بهترين بازيگر در بخش مینی سریال ها به خاطر بازی در نقش راجر آیلز در سریال بلندترین صدا شد.

اما این بازیگر استرالیایی که خانه اش در نیو ساوت ولز در ماه نوامبر آسیب دید به دلیل حضور در استرالیا در این مراسم حضور نداشت.

جنیفر آنیستون، دیگر بازیگر هالیوود یادداشت کرو را برای حاضرین قرائت کرد.

راسل کرو در این یادداشت نوشته بود: “اشتباه نکنید، این فاجعه آشکار در استرالیا به دلیل تغییرات اقلیمی است. ما باید بر اساس علم عمل کنیم، نیروی کار جهانی خود را به سمت انرژی تجدیدپذیر سوق دهیم و به سیاره خود برای اینکه مکان منحصر به فرد و شگفت انگیزی است، احترام بگذاریم.”

کیت بلانشت، که اهدای یک جایزه را به عهده داشت نیز از صحبت های خود برای تشکر از آتش نشانان داوطلب و جلب توجه به فاجعه جهانی آب و هوا استفاده کرد.
آتش سوزی بی سابقه استرالیا تاکنون 8.4 میلیون هکتار را در سرتاسر استرالیا سوزانده است، هزاران خانه را ویران کرده و 23 نفر را کشته است.

منبع: theguardian