رونمایی از کاغذ جدید ساپی در لیبل اکسپو 2022

شرکت ساپی -Sappi- یک کاغذ لیبل پوشش دار نیمه گلاسه که برای تولید لیبل ها و بسته بندی مواد غذایی مناسب است در نمایشگاه لیبل اکسپو به نمایش می گذارد.

به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، نام این کاغذ لیبل جدید Parade Label SG است و با استاندارد DIN EN 71 نیز سازگار است. از این کاغذ برای تولید لیبل های مواد غذایی، موادغیرغذایی، آشامیدنی ها و تولیدات آرایشی بهداشتی و همچنین لیبل هایی با اطلاعات متغیر و لیبل های صنعت لجستیک استفاده می‌شود.
این کاغذ در گراماژهای 80,78,77 گرمی عرضه می‌شود و در هنگام چاپ و فرآیند دایکات بسیار مقاوم است و آسیب نمی بیند. همچنین این کاغذ دارای گواهی FSC , PEFC است. شرکت ساپی در حال حاضر برنامه وسیعی برای کاهش گازهای دی‌اکسیدکربن دارد که شامل بهینه کردن تولیدات و خدمات خود است.

نمایشگاه لیبل اکسپو2022 با توجه به اینکه اولین رویداد بزرگ جهان در حوزه صنعت چاپ لیبل و بسته بندی است با استقبال بسیار گسترده ایی مواجه شده است و شرکتهای زیادی محصولات و ماشین آلات جدیدی برای اولین بار در این رویداد نمایشگاهی ارایه خواهند کرد. این نمایشگاه از 6 الی 9 اردیبهشت1401 در شهر بروکسل برگزار خواهد شد. بر اساس اخبار دریافتی تا کنون حضور یک غرفه گذار ایرانی در این دوره قطعی شده است.