دستیابی به اقتصاد 100٪ سبز

زیست آنلاین: تغییرات آب و هوایی، طوفان ها و آتش سوزی های شدید نشان می دهد که آینده ما در معرض خطر است. ایالات متحده به سمت اقتصاد 100٪ سبز پیش می رود. این یک هدف بلند پروازانه است، اما تنها راه مقابله با بحران پیش رو است.

به گزارش زیست آنلاین، تغییرات آب و هوایی، طوفان ها و آتش سوزی های شدید نشان می دهد که آینده ما در معرض خطر است. بدون افزایش آگاهی و اقدام متناسب ، با تأثیرات ویرانگر فزاینده ای بر اقتصاد، سلامت و جهانی ویران که برای فرزندانمان به ارث می گذاریم روبرو هستیم.
اقتصاد 100٪ تمیز ضروری است

برای مقابله با تاثیرات ناخوشایند تغییرات اقلیمی، باید 100 درصد به یک اقتصاد پاک متعهد باشیم و به سمت یک هدف بزرگ پیش برویم. ایالات متحده باید تا سال 2050 اضافه کردن هر گونه آلودگی به جو را متوقف کند یعنی نباید تولید کربن بیشتری نسبت به آنچه حذف می کند داشته باشد.

دستیابی به این هدف تنها با محدود کردن آلودگی آب و هوا و رفتن به سمت انرژی پاک در همه بخش های اقتصاد است.

این در حالی است که یک اقتصاد 100٪ تمیز باید منابع انرژی با تولید کربن صفر را بیش از حد شتاب دهد و راههای پیدا کند تا آلودگی های تولید شده را پاک نماید.

این بدان معناست که در همه زمینه ها باید تغییرات اساسی صورت گیرد. حفاظت از جنگل ها و شیوه های کشاورزی باید هوشمند شده و سرمایه گذاری در روش های جدید جذب و ذخیره کربن انجام شود.
اقتصاد 100٪ تمیز اقتصادی قوی است

هم اکنون بیش از 4 میلیون آمریکایی در مشاغل مربوط به انرژی های بادی، خورشیدی و سایر مشاغل انرژی پاک کار می کنند. این تعداد با تمرکز و انگیزه های جدید افزایش می یابد. سرمايه گذاري های عمومی و خصوصي دولت مي تواند در افزایش فن آوري هاي جديد ضمن قطع آلودگي هاي خطرناک كمك کننده باشد.

اقتصاد 100٪ تمیز ناشی از نبوغ آمریکایی است و توسط کارگران آمریکایی ساخته شده است. ما می توانیم قدرت کل اقتصاد خود را برای حل مشکل آب و هوا و درگیر کردن هر بخش از اقتصاد و ایجاد انعطاف پذیری به مشاغل و کارآفرینان آمریکایی به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
پشتیبانی از فناوری بسیار مهم است

فن آوری های دستیابی به موفقیت ، از ذخیره انرژی برای نسل بعد تا وسایل نقلیه الکتریکی با برد گسترده و رویکردهای جذب و ذخیره کربن، می توانند نقش اساسی در پاسخ ما به تغییرات آب و هوایی داشته باشند.

موفقیت های چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است. سرمایه گذاری های قبلی در حال پرداخت هستند و هزینه منابع انرژی پاک موجود کاهش یافته است. قیمت انرژی خورشیدی در دهه گذشته نزدیک به 90٪ کاهش یافته است و انرژی باد تقریبا 70٪ ارزانتر است.
100٪ تمیز و 100٪ قابل دستیابی

با سرمایه گذاری های قوی ، فن آوری های جدید و اراده سیاسی می توانیم به یک اقتصاد 100٪ تمیز دست یابیم که به نفع همه مردم باشد.

منبع: edf