ثبت‌نام پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللى کاغذ آغاز شد

ثبت‌نام پنجمین نمایشگاه تخصصى بین المللى کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌هاى سلولزى و ماشین‌آلات مربوطه از امروز (یکشنبه ۱۴) فروردین آغاز شده است .

ثبت‌نام پنجمین نمایشگاه تخصصى بین‌المللى کاغذ آغاز شدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس پنجمین نمایشگاه تخصصى بین المللى کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌هاى سلولزى و ماشین‌آلات مربوطه ، با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از دوم تا پنجم مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد شرکت‌ها و مشارکت‌کنندگان داخلی و خارجی در مقایسه با چهار دوره قبل افزایش داشته باشد و شاهد رونق و شور در نمایشگاه باشیم.

رضا امیدی، با اشاره به درخواست شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه،افزود: فعالان حوزه سلولزی از کشور‌های ترکیه، چین و هندوستان در قالب پاویون و غرفه‌های تخصصی این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ اردیبهشت ماه فرایند جانمایی غرفه‌ها انجام می شود گفت: امسال شرکت‌های بزرگ و خوبی به عنوان حامی در نمایشگاه حضور خواهند داشت و امیدواریم با این حمایتها اتفاق‌های خوبی در بخش سلولزی رخ دهد.

امیدی معرفی کشورمان به دنیا به عنوان پایگاه صادراتی در بخش‌های مختلف سلولزی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد وگفت:با توجه به شرایط منطقه و شرایط ایران در منطقه این موضوع دست‌یافتنی است.

رئیس پنجمین نمایشگاه تخصصى بین المللى کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌هاى سلولزى و ماشین‌آلات مربوطه با بیان این‌که دعوت از مدیران و مسئولان حوزه‌های مرتبط با بخش کاغذ و سلولزی در صدر برنامه‌های نمایشگاه در گام پنجم به شمار می‌رود گفت: در این زمینه جلسات مختلفی میان مسئولان و فعالان صنفی پیش‌بینی کردیم تا انتظارات و خواسته‌های صنف از دولت بیان شود و به دستاورد‌های خوبی دست پیدا کنیم.

وی در پایان با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی نیز عنوان کرد: در این حوزه نیز امیدواریم شاهد حضور شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلولزی در نمایشگاه باشیم.

فعالان حوزه کاغذ و سلولزی می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت نمایشگاه به نشانی WWW.AYANDEHANDISHAN.COM ثبت‌نام کنند.