تغییرات آب و هوا سیستم های سپتیک فاضلاب را مختل می کند

زیست آنلاین: تغییرات آب و هوا منجر به باران های شدید و افزایش سطح دریاها می شود که همین امر، مختل شدن سیستم های سپتیک را به همراه دارد.

به گزارش زیست آنلاین، گزارش مهم سازمان ملل که این هفته منتشر شد، نشان می دهد سطح دریاها در سراسر جهان در حال افزایش است. این به معنی است مردمی که در شهرهای ساحلی زندگی می کنند با خطرات جدی نظیر از دست دادن اموال و زندگی روبرو هستند که افزایش سطح آب اقیانوس ها و طوفان های شدید برای آن ها به ارمغان می آورند.

و این باعث می شود بیش از 60 میلیون نفر در ایالات متحده مشکل فاضلاب توالت داشته باشند.

بر اساس گزارش آژانس حفاظت زیست محیطی ایالات متحده آمریکا، 20 درصد از خانوارها از سیستم فاضلاب سپتیک استفاده می کنند. این سیستم از زمان مصر باستان استفاده می شود. این سیستم ها در برابر افزایش سطح دریا و باران های شدید به شدت آسیب پذیر هستند که بحران آب و هوا هر دو را به ارمغان آورده است.

بسیاری از این سیستم ها در مناطق ساحلی از جمله در اطراف بوستون و نیویورک که در حال حاضر انتظار افزایش سطح دریا در آن ها وجود دارد جمع شده اند. تقریبا نیمی از خانه های نیوانگلند از این سیستم استفاده می کنند.

فلوریدا نیز سهم نامتناسبی از این سیستم دارد. اداره بهداشت فلوریدا تخمین می زند که در این ایالت 2.6 میلیون سیستم سپتیک وجود دارد که حدود 12٪ از کل سیستمهای سپتیک در این کشور است. میامی به تنهایی دارای بیش از 105 هزار سیستم سپتیک می باشد.

پیش بینی می شود که طی 25 سال آینده 64 درصد از مخازن آسیب خواهند دید و نیاز به تعمیر دارند.

اما مناطقی هستند که در حال برنامه ریزی برای حذف این سیستم طی یک دهه آینده می باشند و توسعه های جدید، باید به شبکه فاضلاب شهری متصل شوند.

منبع : edition.cnn