بهترین قیمت کاغذ کاهی و کرافت در کاغذ و مقوای طرفه

کاغذ انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام از آنها در صنعت و حوزه متفاوتی به کار می‌روند. از برخی انواع کاغذ می‌توان در صنایع مختلف چاپی استفاده کرد و بعضی دیگر از اقسام آن در صنایعی مانند جعبه سازی کاربرد دارند.

به گزارش کاماپرس به نقل از کاغذ و مقوای طرفه، در ادامه با انواع مختلف کاغذ و کاربرد هر کدام از آنها بیشتر آشنا خواهید شد؛

کاغذ کرافت

کاغذ کرافت دارای کاربرد بسیار زیادی است. یکی از کاربردهای آن استفاده در ساخت جعبه پیتزا است. جعبه پیتزا باید دارای خصوصیاتی باشد که هنگام حمل پیتزادچار آسیب دیدگی نشود. یکی از بهترین مکانهایی که می توانید جعبه پیتزا سفارش دهید، فروشگاه کاغذ و مقوای طرفه است. زیرا اولا دارای مقوای استاندارد و بهداشتی برای قرار دادن پیتزا داخل آن است و ثانیا قیمت آن نسبت به فروشگاه‌های دیگر به صرفه تر است.

ابعاد جعبه های پیتزا در سه سایز کوچک ، متوسط و بزرگ وجود دارد.

همچنین پاکت های فست فود نیز که از کاغذ کرافت ساخته شده اند، در این فروشگاه عرضه می‌شوند. پاکت های موجود از جنس کرافت در مقابل کشش مقاومت دارند. پاکت های قاشق و چنگال نیز که در رستوران استفاده می شود نیز، از دیگر محصولات فروشگاه طرفه هستند. جعبه های سیب زمینی سرخ شده با شکل های متنوع و بسیار زیبا نیز در این فروشگاه به فروش می رسند. تمامی محصولات فوق با مقوا و کاغذ های بهداشتی استاندارد تهیه می شود.

کاغذ کاهی

قیمت کاغذ کاهی از تمامی کاغذ ها پایین تر است و به عبارت دیگر ارزانترین کاغذ بازار محسوب می‌شود که کاربردهای زیادی دارد. می‌توانید از آنها برای زیر سینی و یا برای زیر تخت بیمار می توانید استفاده کنید. کاغذ های روسی دارای کیفیت خوبی هستند و می توانید آنها را بصورت فله و یا بسته های ۵۰۰ عددی در لفافه سفارش دهید.

کاربردهای کاغذ کرافت در صنایع مواد غذایی و میوه

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم کاربردهای این کاغذ بسیار زیاد است. یکی دیگر از موارد مصرف آن استفاده در بسته بندی میوه و نگهداری در سرد خانه است. کشاورزان برای نگهداری محصول خود در سرد خانه باید آنها را در صندوق میوه گذاشته و روی آن را با کاغذ کرافت بپوشانند. بدلیل روغنی بودن سطح آن قطرات آب که بصورت مه پاش بر روی میوه ها میریزد جذب کاغذ نمی شود و میوه ها سالم می مانند.

کاربردهای کاغذ کرافت

از جمله کاربردهای این کاغذ می‌توان به استفاده در بسته بندی  ، ساخت کیف دستی ، ساخت پاکت و کارتن و بسته بندی میوه و … اشاره کرد.

برای اینکه بتوانید بیشتر با کاربردها و قیمت کاغذ کرافت آشنا شوید، به سایت کاغذ و مقوای طرفه به آدرس www.papiere.ir مراجعه کنید.

کاغذ مومی

کاغذ مومی یکی دیگر از کاغذ های پر کاربرد به حساب می‌آید که در بسته بندی پوشاک و در شیرینی و قنادی کاربرد فراوان دارد. یکی از خصوصیات این کاغذ چرب بودن آن است.

مقوای پشت طوسی

مقوای پشت طوسی هم یکی از گزینه های مناسب برای بسته بندی است. برای بسته بندی ماسک و مواد غذایی از مقوای پشت طوسی میتوان استفاده کرد. گرماژ پرکاربرد برای بسته بندی ۲۳۰ گرم است. البته گرماژ ۳۰۰ گرم نیز کاربرد بسیار زیادی دارد.

مقوای ایندر برد

مقوای ایندربرد برای بسته بندی بهداشتی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این مقوا گرماژ و ابعاد مختلفی دارد. هر دو طرف مقوا سفید است و چاپ روی آن با کیفیت بسیار بالا چاپ می شود.

بسته بندی مواد غذایی و یا قطعات خودرو و غیره از کاربردهای مقوای ایندر برد است.

کاغذ و مقوای طرفه

کاغذ و مقوای طرفه فروشگاه تخصصی برای فروش کاغذ و مقوا است. برای دیدن قیمت کاغذ و مقوا و خرید آن می توانید به سایت کاغذ و مقوای طرفه مراجعه فرمایید.

www.papiere.ir